کاهش فروش نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ

به نظر می رسد روزهای خوب رکورد فروش نینتندو سوییچ کاملاً دور است. در آخرین گزارش درآمد خود، نینتندو فاش کرد که برای سال منتهی به 31 مارس 17.98 میلیون دستگاه Switch فروخته است. این رقم نسبت به فروش 23.06 میلیون دستگاهی در سال گذشته 22.1 درصد کاهش داشته است و پیش‌بینی برای سال آینده ،فروش 15 میلیون کنسول تا پایان مارس 2024 آنطور که نینتندو انتظار دارد  به نظر نمی‌رسد.

کنسول دستی نینتندو در 3 مارس 2017 راه اندازی شد، زمانی که کنسول های خانگی مایکروسافت و سونی تماماً در موضع قدرت بودند و گوشی های هوشمند بر بازی های تلفن همراه مسلط بودند. این ریسک نتیجه داد زیرا نینتندو 125.62 میلیون سیستم (تا 31 مارس) فروخت. سوییچ پرفروش‌ترین کنسول نینتندو تا به امروز و سومین کنسول پرفروش در کل پس از پلی‌استیشن 2 و نینتندو DS است.

کاهش فروش نینتندو سوییچ

علیرغم کاهش فروش، سوئیچ هنوز هم سوخت زیادی در مخزن دارد، به لطف مجموعه ای قوی از بازی های موجود و بازی هایی که در آینده منتشر می شوند. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در 12 می عرضه می شود. Metroid Prime 4 نیز در راه است و اگر مایکروسافت بتواند Activision Blizzard را خریداری کند، Call of Duty می تواند جان تازه ای به سوییچ ببخشد.

نینتندو در اواخر سال 2021 به‌روزرسانی  سوییچ را منتشر کرد. نسخه اصلاح‌شده دارای صفحه نمایش OLED بزرگ‌تر، عمر باتری بهتر، و چند مزیت دیگر است، اما به کاهش شایعات مربوط به ارتقای سوییچ پرو کمک چندانی نکرد. طبق شایعات، نینتندو واقعاً قصد داشت نسخه قدرتمندتری از کنسول دستی را عرضه کند اما در نهایت این پروژه را رها کرد.

آیا سوییچ شتاب کافی دارد تا در نهایت DS و PS2 را پشت سر بگذارد و به پرفروش ترین کنسول تمام دوران تبدیل شود؟ شاید. نینتندو هنوز جانشین سوییچ را معرفی نکرده است، بنابراین هنوز زمان باقی است. شما همچنین باید فروش باقیمانده مانند آنهایی که جایگزین سیستم های خراب و خانه های چند کنسولی می شوند را در نظر بگیرید. کاهش قیمت همچنین می تواند به افزایش فروش نزدیک به پایان چرخه عمر آن کمک کند.برای مشاهده آخرین اخبار بازی همراه ما باشید.

منبعtechspot

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.