آئودی A6 و آئودی A7 مدل 2024 رونمایی شدند

آئودی

آئودی در حال آماده شدن است تا به زودی خط تولید خود را با نام های جدید برای بسیاری از مدل ها اصلاح کند، اما مدل های A6 و A7 فعلاً در خط تولید باقی مانده اند و چندین به روز رسانی برای مدل سال 2024 دریافت می کنند.

تغییرات شامل قسمت جلویی بازطراحی شده، طراحی چرخ های جدید و ویژگی های جدیدی است که به صورت استاندارد در ماشین ها وجود دارد. این موضوع در مورد مدل های S6، S7 و A6 Allroad نیز صدق می کند.

جلوپنجره و سپرهای A6 و A7 بازطراحی شده اند و تفاوت های بیشتری بین نسخه استاندارد و پکیج S Line وجود دارد. خریداران در اروپا چرخ هایی با سایز 17 تا 21 اینچی خواهند داشت، در حالی که در ایالات متحده به صورت استاندارد با چرخ های 19 اینچی عرضه می شوند. پالت رنگ نیز تغییر خواهد کرد.

آئودی

سیستم پارک در حال حاضر یک ویژگی استاندارد است. نسخه های ظاهری مختلفی از جمله پایه، پیشرفته و S Line موجود است. گزینه‌های جدید تزئینات داخلی شامل تزئینات چوبی و میکروفیبر اختیاری است، اما آئودی هنوز عکس‌هایی از کابین به‌روزرسانی‌شده را به اشتراک نگذاشته است.

A6 به صورت استاندارد با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار خطی با 261 اسب بخار عرضه می شود. و یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ V6 با قدرت 335 اسب بخار. A7 به صورت استاندارد با یک V6 عرضه می شود، در حالی که S6 و S7 دارای یک توربوشارژر 2.9 لیتری V6 قدرتمندتر با قدرت 444 اسب بخار هستند.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهارده − سیزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.