نسل بعدی گوشی های سامسونگ دارای قابلیت ارتباط ماهواره ای

ارتباط ماهواره ای گوشی های سامسونگ

گویی اپل در برخی موارد باید رهبری داشته باشد و تا زمانی که این شرکت به استفاده از فناوری نپردازد، باقی کمپانی ها تمایلی به استفاده ندارند. برای مثال باید به ارتباط ماهواره ای اشاره کرد که به تازگی و نخستین بار در گوشی های هوشمند روی آیفون 14 تعبیه شد. حال گزارشی انتشاریافته که نشان می دهد سامسونگ در نسل بعدی گوشی های خود از قابلیت ارتباط ماهواره ای استفاده می کند.

این قابلیت کمک می کند فرد در شرایط اضطراری درخواست کمک کرده و این ارتباط با عدم وجود آنتن مخابراتی، از طریق ماهواره صورت می گیرد. پیشتر اپل در همکاری با اسپیس ایکس و تی موبایل این ویژگی را محقق کرد اما مشخص نیست سامسونگ با چه شرکتی همکاری می کند.

سامسونگ در حال حاضر اپل را رقیب جدی محصولات خود می بیند و حتی پیشتر شاهد تمسخر دستگاه های جدید اپل از سوی سامسونگ بودیم. گویی در برخی مواقع این رقیب به الهام گرفتن از رقیب جدی خود می‌پردازد. قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز چنین بوده و باید انتظار داشت سری گلکسی اس اولین گزینه هایی باشد که از چنین ویژگی بهره می برد.

به هر حال اپل اولین پیشگام در زمینه استفاده از قابلیت ارتباط ماهواره ای برای گوشی های هوشمند خود بوده و البته این ویژگی فعلا شامل کاربران امریکایی و کانادایی می شود. بنابراین سایر نقاط جهان پیدا نیست چه زمانی می توانند از چنین ویژگی بهره ببرند. تاکنون شایعاتی درباره نسل بعدی گوشی های سامسونگ دریافت کردیم و گفته شده در آینده این شرکت کلیدهای فیزیکی را از روی محصولاتش حذف خواهد کرد و افزودن این قابلیت ارتباط ماهواره ای نیز به هیجان انگیزتر کردن دستگاه های سامسونگ کمک خاصی خواهد کرد.

به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی و حقیقی باید منتظر اعلامیه خود سامسونگ باقی ماند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعphonearena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.