سامسونگ و تمسخر دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14

سامسونگ اپل را مسخره کرد

چند روز قبل از معرفی آیفون 14 پرو، سامسونگ تبلیغاتی را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود منتشر کرد که در آن سازنده نه تنها مزیت های دستگاه را فهرست نمود، بلکه اپل را در مورد عدم وجود نوآوری در گوشی هایش مورد تمسخر قرار داد.

سامسونگ به سرعت اعلام کرد که آیفون 14 دارای صفحه نمایش تاشو، دوربین 108 مگاپیکسلی، حالت آسمان ستاره ای، شارژ فوق سریع و سایر ویژگی های موجود در گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی زد فلیپ 4 نیست.

پیش‌بینی سامسونگ به حقیقت پیوست، بنابراین پس از معرفی آیفون 14 پرو، این شرکت تصمیم گرفت به تمسخر این رقیب ادامه دهد. پوستر جدیدی که توسط حساب آمریکای شمالی سامسونگ منتشر شده، می‌گوید که آیفون 14 پرو تنها به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته مجهز شد، در حالی که سامسونگ دو سال و نیم قبل دوربین 108 مگاپیکسلی را به کار گرفت.

متأسفانه سامسونگ به بازی  رقابت از نظر مشخصات و اعداد  ادامه می دهد، اگرچه بسیاری از سازندگان قبلاً تأیید کرده اند که کیفیت عکس ها و فیلم ها تنها با وضوح سنسور تصویر تعیین نمی شود.

اگر به طور خاص ویدیو بگیریم، پس همان آیفون 13 پرو با دوربین 12 مگاپیکسلی، به گفته منتقدان، شکست ناپذیر است و آیفون 14 پرو باید شکاف را بیشتر کند. با تمام این اوصاف اعداد معنایی نداشته و عملکرد دستگاه تعیین کننده است.

اما سامسونگ اعداد را وسط گذاشته و به آن افتخار می کند. این شرکت قصد دارد سال 2023 اولین پرچمدار و گوشی 200 مگاپیکسلی خود را معرفی کند. این گوشی هوشمند چیزی نیست جز گلکسی اس 23 اولترا که بهترین نسخه خانواده اس 23 بوده و شرکت کره ای معتقد است برترین گوشی هوشمند تاکنون معرفی شده خواهد بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا اوایل 2023 منتظر ماند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.