تسلا بر فروش چین تمرکز کرده و صادرات را کاهش می دهد

تسلا

بر اساس داده های جدید، تسلا خودروهای بیشتری در چین و کمتر در خارج از کشور می فروشد. انجمن خودروهای مسافری چین (CPCA) گزارش می دهد که در ماه آگوست، فروش خودروهای ساخت چین (MIC) تسلا مدل 3 و مدل Y نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته و در مجموع به 84159 دستگاه رسیده است. با این حال، این رشد عمدتا از فروش محلی در چین است.

هایلند مدل 3 طراحی تازه ای دارد

فروش محلی در چین در ماه گذشته 64694 خودرو بود که 88 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
صادرات کاهش یافته است و تنها 19465 خودرو به خارج ارسال شده است که 54 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
این تغییرات در حالی رخ می دهد که تسلا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جدیدی از مدل 3 است که با نام هایلند شناخته می شود. تسلا معمولاً در اوایل یک سه ماهه بر صادرات تمرکز می کند، بنابراین این تغییر به سمت بازار محلی قابل توجه است.

برای هشت ماه اول سال جاری، مجموع فروش محلی تسلا 390000 دستگاه خودروی برقی MIC بوده است که نسبت به سال گذشته 62 درصد افزایش داشته است. در مقابل، تسلا امسال 234761 دستگاه MIC از چین صادر کرد که با وجود کاهش ماه گذشته، همچنان 47 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. داده‌ها حاکی از آن است که تسلا پس از کاهش قیمت‌ها در چین به خوبی عمل می‌کند، اما مشخص نیست که این موضوع چگونه بر سود شرکت در بلندمدت تأثیر می‌گذارد. تمرکز بر فروش محلی ممکن است به دلیل ارتقای مدل 3 آینده موقتی باشد یا ممکن است نشان دهنده یک استراتژی بلند مدت جدید برای تسلا در چین باشد.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبع :gizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.