گوگل از هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات استفاده می کند

استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات

گوگل قصد دارد هوش مصنوعی را به سیستم ها و ابزارهای ایجاد تبلیغات وارد کند. همانطور که انتظار می رود، این امکان ایجاد کمپین های تبلیغاتی پیچیده را بر اساس مواد ایجاد شده توسط بازاریابان فراهم می کند. راه اندازی برای ماه های آینده برنامه ریزی شده است. این طرح ها در یک ارائه داخلی به تبلیغ کنندگان بیان شده است.

گوگل در حال حاضر از هوش مصنوعی در تجارت تبلیغاتی خود برای ایجاد اعلان های ساده که کاربران را تشویق به خرید محصولات می کند استفاده می کند. با این حال، ادغام آخرین هوش مصنوعی مولد باعث تبلیغات خلاقانه تری می شود .

سیستم جدید  در Performance Max، یک برنامه Google که از سال 2020 در دسترس است، ساخته خواهد شد. با کمک آن، نحوه و مکان تبلیغات، بهترین نحوه صرف بودجه تبلیغاتی و غیره را تعیین می کند.

سیستم جدید متون، تصاویر و ویدئوها را پردازش خواهد کرد. در همان زمان، برخی از بینندگانی که در این ارائه حضور داشتند می‌گویند که گوگل می‌ترسد که هوش مصنوعی اطلاعات نادرست را منتشر کند، زیرا چنین هوش مصنوعی «هیچ ایده‌ای ندارد که حقیقت چیست». خود این شرکت می گوید برای جلوگیری از این امر محدودیت هایی را بر روی سیستم های هوش مصنوعی جدید خود اعمال خواهد کرد.

نیویورک تایمز قبلاً گزارش داده بود که گوگل در نظر دارد طیف وسیعی از ویژگی های هوش مصنوعی جدید را به موتور جستجوی خود اضافه کند. همچنین، این شرکت قبلاً چت بات Bard را معرفی کرده است، اما نظرات متفاوتی از کاربران دریافت کرد که متوجه دروغ‌ها و تئوری‌های توطئه در پاسخ‌های آن شدند.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیست + 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.