دراین که Diablo 4 یک موفقیت تجاری بزرگ خواهد بود، هرگز تردیدی وجود نداشت، حتی در میان دوره آشفتگی بزرگ برای اکتیویژن بلیزارد ، و جای تعجب نیست که این بازی در روزهای اولیه پس از انتشار، اعداد قابل توجهی را ثبت کند. اکتیویژن اعلام کرده است که این بازی در تاریخ 2 ژوئن در دسترس اولیه قرار گرفت و پس از آن در 6 ژوئن عرضه جهانی شد و طی پنج روز ، بازی بیش از 666 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
این بهترین شروع Blizzard برای یک بازی تا به امروز است، هم از نظر فروش نسخه و هم از نظر فروش دلاری، و بزرگترین عرضهی هفته یک بازی در سال میلادی جاری حساب میشود.
Mike Ybarra، رئیس Blizzard Entertainment میگوید:
از طرف بلیزارد، میخواهیم از میلیونها بازیکن در سراسر جهان که خود را در Diablo 4 غرق میکنند تشکر کنیم.
Diablo 4 نتیجه همکاری تیمهای باورنکردنی ما برای ساخت و پشتیبانی از بازیهای در این سبک، ساختن جهانهای افسانهای و الهام بخشیدن به خاطراتی است که تا آخر عمر باقی خواهند ماند. ما نسبت به پاسخ متواضع هستیم، به تیم افتخار می کنیم و متعهد به گوش دادن به صحبت های بازیکنانمان هستیم و اطمینان می دهیم که دیابلو در سال های آینده فراتر از انتظارات ادامه می دهد.
بازیکنان مجموعاً بیش از 276 میلیون ساعت بازی را انجام داده اند، و میتوان گفت که این تعداد با گذشت زمان افزایش مییابد. این بازی عظیم از ماه آینده بهروزرسانیهای محتوای فصلی خود را آغاز میکند، در حالی که توسعههای متعددی نیز در سالهای آینده برنامهریزی شدهاند که دو نسخه اول آن در حال توسعه هستند.برای مشاهده آخرین اخبار بازی همراه ما باشید.