ریلمی GT 7 پرو دارای بزرگترین باتری است که تا به حال در گوشی های Realme دیده شده است

ریلمی

طبق گزارش ها، ریلمی در حال آماده سازی برای عرضه پرچمدار بعدی خود، Realme GT 7 Pro است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، این شرکت می تواند در اوایل ماه نوامبر در چین عرضه شود. این امر ممکن به نظر می رسد زیرا دستگاه ادعا شده قبلاً توسط پلت فرم گواهی 3C تأیید شده است. اکنون Digital Chat Station، یک افشاگر معروف، اطلاعاتی در مورد باتری خود فاش کرده است.

اندازه باتری Realme GT 7 Pro: چه انتظاری داریم؟

طبق گفته این افشاگر ، Realme GT 7 Pro دارای باتری کربن سیلیکونی با ظرفیت بیش از 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که آن را به بزرگترین ظرفیت باتری در تاریخ برند Realme تبدیل می کند. متاسفانه هنوز اندازه دقیق باتری مشخص نیست.

طبق گواهینامه 3C دستگاه، بسته  آن ممکن است شامل یک شارژر 120 واتی باشد. برای یادآوری، GT 5 سال گذشته دارای یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی بود، علیرغم اینکه دارای یک شارژر سریع 120 واتی بود. از آنجایی که انتظار می رود GT 7 Pro دارای باتری کربن سیلیکونی باشد، انتظار می رود با افزایش قابل توجهی در اندازه باتری وارد بازار شود. مانند GT 5 Pro، نسخه جانشین ممکن است از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی کند.

اندازه باتری ارتقا یافته و قابلیت شارژ GT 7 Pro با پاسخگویی به خواسته های دوگانه کاربران برای عمر باتری طولانی و شارژ سریع، جایگاه Realme را در بازار گوشی های هوشمند با عملکرد بالا مستحکم می کند. گنجاندن تراشه Snapdragon 8 Elite (Snapdragon 8 Gen 4) جایگاه Realme را در بخش گوشی های هوشمند با عملکرد بالا بیشتر تقویت می کند.

با توجه به سایر مشخصات، انتظار می رود GT 7 Pro با صفحه نمایش 6.78 اینچی BOE، وضوح 1.5K، نرخ تجدید 120 هرتز و طراحی میکرو چهار خمیده عرضه شود. انتظار می رود این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0، اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک و شاسی دارای رتبه IP69 وارد بازار شود. ممکن است یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی LYT-600 با زوم اپتیکال 3 برابر داشته باشد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.