افشای قیمت گلکسی S24 FE شایعات قبلی در مورد گرانتر بودن آن نسبت به مدل قبلی را تایید می کند

گلکسی

گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که گلکسی اس 24 FE سامسونگ قیمتی بالاتر از گلکسی اس 23 FE سال گذشته خواهد داشت. افشاگر قابل اعتماد Arsene Lupine اکنون قیمت های رسمی گوشی را به اشتراک گذاشته است.

لوپین در X (توئیتر سابق) پستی منتشر کرد و بیان کرد که Galaxy S24 FE برای نسخه 128 گیگابایتی 749 یورو و برای نسخه 256 گیگابایتی در اروپا 809 یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت‌ها شایعات قبلی مبنی بر گران‌تر بودن S24 FE نسبت به مدل قبلی خود را تأیید می‌کند.

منبع اطلاعات همچنین فاش کرد که این گوشی در رنگ‌های گرافیتی، نعنایی، زرد و آبی عرضه خواهد شد و رندرهایی از تمام رنگ‌های آن به اشتراک گذاشته شده است که در زیر مشاهده می کنید:

رندرهایی از گلکسی S24 FE

مشخصات Galaxy S24 FE

شایعه شده است که S24 FE از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است – یک پنل 6.7 اینچی در مقایسه با  6.4 اینچ S23 FE. این بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در یک گوشی گلکسی فن ادیشن دیده شده است که به اندازه گوشی پرچمدار S24 Ultra است.

انتظار می‌رود S24 FE یا اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 را در خود جای دهد  همان تراشه‌هایی که خط تولید پرچم‌دار S24 را تامین می‌کنند.

با این حال، ممکن است یک هشدار جزئی وجود داشته باشد. انتظار می رود تراشه اگزینوس در گلکسی اس 24 FE سرعت کلاک کمتری نسبت به تراشه موجود در سری S24 معمولی داشته باشد. در 100 مگاهرتز، شایعه شده است. این نسخه احتمالا در اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید.

همین امر می تواند در مورد نسخه اسنپدراگون در ایالات متحده نیز صدق کند.

علاوه بر این، افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که تنظیمات دوربین مانند S23 FE باقی می ماند. شما می توانید انتظار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک تله فوتو 8 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی برای سلفی داشته باشید. اگر برای توجیه افزایش قیمت به ارتقای عمده دوربین امیدوار بودید، ممکن است ناامید شوید.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.