نشت اطلاعات اوپو فایند X8 ، رتبه IP69 و شارژ بی سیم

اوپو یکی از برندهایی خواهد بود که گوشی های پرچمدار جدیدی را در ماه اکتبر در چین عرضه می کند. انتظار می رود این برند از گوشی های هوشمند فایند X8 و X8 پرو با تراشه کاملاً جدید Dimensity 9400 رونمایی کند. امروز، افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن در  Weibo  جزئیات کلیدی Find X8 را فاش کرد.

مشخصات کلیدی Oppo Find X8 (شایعه شده)

اوپو

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که Find X8 در مقایسه با نسخه پرو، دستگاه کوچک‌تری خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه باشد، در حالی که گفته می‌شود مدل پرو دارای یک سیستم دوربین چهارگانه مجهز به دوربین‌های تله فوتو پریسکوپ دوگانه است. در نشت امروز، DCS فاش کرد که Find X8 دارای شاسی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با درجه IP68/69 است.

او اشاره کرد که Find X8 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. برای یادآوری، Find X7 که در ژانویه 2024 در چین به طور رسمی معرفی شد، دارای شاسی با استاندارد IP65 است و از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. او در بخش نظرات پست Weibo اضافه کرد که Find X8 همچنین دارای دکمه‌های حالت جامد مجازی و اکوسیستم لوازم جانبی مغناطیسی است.

طبق اطلاعات قبلی این افشاگر، Oppo Find X8 دارای یک پنل OLED تخت 6.5 یا 6.6 اینچی خواهد بود. انتظار می رود این صفحه نمایش از وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی کند. احتمالاً با یک سنسور اثر انگشت از نوع نوری ادغام می شود.

تنظیمات دوربین پشت Find X8 ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3 برابر باشد. انتظار می رود X8 با اندروید 15 مبتنی بر ColorOS 15 از پیش بارگذاری شود. ممکن است یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات یا 100 وات در خود جای دهد. برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 + 7 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.