عرضه رسمی وان پلاس 13 با اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه اکتبر تایید شد

وان پلاس

کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 را از طریق Snapdragon Tech Summit 2024 که بین 21 و 23 اکتبر در مائوئی، هاوایی برگزار می شود، معرفی خواهد کرد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که وان پلاس یکی از اولین برندهایی خواهد بود که گوشی پرچمدار خود را با تراشه جدید عرضه می کند. امروز، لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین، پستی  را در Weibo منتشر کرد تا به بازه زمانی عرضه وان پلاس 13 اشاره کند.

بازه زمانی عرضه OnePlus 13

لویی لی در پست منتشر شده اظهار داشت که محصول جدید پرچمدار این شرکت ماه آینده عرضه خواهد شد. تراشه جدید (به احتمال زیاد Snapdragon 8 Gen 4v) دستگاه را قادر می سازد تا عملکرد بی سابقه ای را ارائه دهد.

هفته گذشته، تولیدکننده نمایشگر چینی BOE کنفرانس جهانی شرکای نوآوری 2024 را برای معرفی نسل دوم “صفحه نمایش شرقی” که به نام “BOE X2” نیز شناخته می شود، برگزار کرد. لی تایید کرد که وان پلاس اولین برندی خواهد بود که محصولی با نمایشگر جدید در ماه اکتبر عرضه می کند.

این نکات به وضوح نشان می دهد که OnePlus 13 در ماه اکتبر در چین رسمی خواهد شد. با توجه به معرفی SD8G4 در هفته چهارم ماه، به نظر می رسد که OP13 تا قبل از پایان ماه در چین عرضه خواهد شد.

لی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات OnePlus 13 به اشتراک نمی گذارد. با این حال، طبق گزارش ها، OP13 دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 8T LTPO BOE X2 با طراحی چهار میکرو خمیده خواهد بود. رزولوشن 2K، نرخ رفرش 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک را ارائه می دهد. انتظار می رود تنظیمات دوربین پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی LYT-808 با کمک OIS، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ IMX882 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر باشد.

OP13 دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات است. علاوه بر این، دارای موتور لمسی 0916T و مقاومت IP68/69 در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج + 11 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.