تویوتا سینا 2024 رونمایی شد

تویوتا سینا 2024

تویوتا رسما اعلام کرد که تویوتا سینا 2024 ماه آینده وارد نمایندگی های ایالات متحده می شود.

بزرگترین تغییر، اضافه شدن بسته جدید Premium موجود برای سینا XSE سطح متوسط است. صندلی‌های چرمی جلو گرم شونده و تهویه‌شونده را با تنظیم برقی هشت جهته در سمت راننده اضافه می‌کند. این بسته همچنین شامل دوخت کنتراست نارنجی، ستون فرمان برقی (تنظیم شیب و تلسکوپی) با عملکرد حافظه و نمایشگر 7 اینچی برای پانل ابزار است. این پکیج همچنین آینه های جانبی معکوس خودکار گرم شونده و سیستم نظارت بر نقاط کور را ارائه می دهد.

XSE AWD و Woodland دارای چرخ های تیره هستند. شایان ذکر است که تویوتا سینا 2024 جدید در مقایسه با مدل قبلی خود که از 36885 دلار شروع می شد، کمی افزایش قیمت داشته است. اکنون قیمت از 37185 دلار شروع شده و به 48125 دلار ختم می شود.

تویوتا سینا 2024

مدل پایه Sienna LE دارای نورپردازی LED، درهای جانبی کشویی برقی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی خواهد بود. دارای سیستم اطلاعات سرگرمی 9 اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی با شش بلندگو، کنترل تهویه مطبوع سه منطقه ای، آفتابگیرهای ردیف دوم و تزئینات چوب مصنوعی است.

تمام سیناها به سیستم های کمک راننده تویوتا Safety Sense 2.0 مجهز هستند. این شامل کروز کنترل تطبیقی با سرعت کامل، هشدار خروج از خط با ردیابی خط و سیستم پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده است. همچنین تشخیص خودکار نور بالا و علائم راهنمایی و رانندگی وجود دارد.

قدرت این خودرو از یک موتور هیبریدی 2.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 245 اسب بخار تامین می شود. دیفرانسیل جلو استاندارد است و سیستم چهار چرخ محرک به صورت آپشن در دسترس است.

پیش از این مشخص شد که تویوتا سینا و سایر مینی ون های محبوب برای مسافران بسیار خطرناک بودند.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 − 7 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.