لکسوس +RX 450h مدل 2024 رونمایی شد

لکسوس +RX 450h

پنجمین نسل لکسوس RX در ماه می گذشته معرفی شد. برای مدل سال جدید، مدل لوکس در نهایت یک پیشرانه هیبریدی پلاگین خواهد داشت.

Lexus RX 450h+ چهار چرخ متحرک از یک راه‌انداز PHEV با NX پلاگین هیبریدی استفاده می‌کند، به این معنی که یک موتور 2.5 لیتری چهار خطی بنزینی در زیر کاپوت وجود دارد که توسط دو موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یون پشتیبانی می‌شود. این ترکیب حداکثر قدرت 304 اسب بخار را تولید می کند که به آن اجازه می دهد در 6.2 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 200 کیلومتر در ساعت محدود شده است و یک بار شارژ باتری برای 56 کیلومتر کافی است.

کراس اوور هیبریدی به صورت استاندارد به کابل شارژ سطح 1 برای خروجی های 120 ولت مجهز شده است. با استفاده از حداکثر جریان شارژ 240 ولتی “در شرایط ایده آل”، RX 450h+ را می توان با استفاده از شارژر داخلی 6.6 کیلوواتی در مدت 2.5 ساعت به طور کامل شارژ کرد.

RX 450h+ جدید  با چرخ‌های 21 اینچی عرضه خواهد شد. تجهیزات استاندارد شامل مواردی مانند چهار صندلی برقی دارای گرمکن و تهویه، روشنایی محیط، فرمان گرم شونده، سقف شیشه ای پانوراما و سیستم صوتی ممتاز Mark Levinson با 21 بلندگو است.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

16 − ده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.