گوگل سال 2023 پیکسل بوک جدیدی عرضه نمی کند

گوگل پیکسل بوک

در سال جدید گوگل تلاش‌هایی در بخش خارج از گوشی‌های هوشمند همچون گجت پوشیدنی و تبلت در کنار لپ تاپ نشان داد. لپ تاپ یکی از بخش هایی بود که این شرکت در آن فعالیت هایی داشت و برنامه ریزی کرده بود سال آینده یک محصول جدید ارائه دهد. در ماه های گذشته وبسایت The Verge گزارش داد که سال 2023 گوگل پیکسل بوک جدید این شرکت عرضه خواهد شد.

حال گزارشی منتشر شده که نشان می دهد گوگل برنامه توسعه پیکسل بوک خود را کنسل کرده و در حال حاضر برنامه ای برای ارائه لپ تاپ جدید ندارد. از دلایل کنسل شدن باید به کاهش هزینه و انتقال اعضای تیم پیکسل بوک به بخش های دیگر اشاره کرد. وب سایت ورج پیشتر گزارش داد که Rick Osterloh مدیر بخش سخت افزار گوگل پیشتر به آنها گفته بود که این شرکت به دنبال یک پیکسل بوک جدید است.

یکی از سخنگویان گوگل در گفتگو با ورج اظهار داشت” گوگل برنامه‌های محصول آینده یا اطلاعات پرسنل را به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال، ما متعهد به ساخت و حمایت از مجموعه‌ محصولات Google هستیم که برای کاربرانمان نوآورانه و مفید هستند و در رابطه با افرادمان، در مواقعی که اولویت‌ها را تغییر می‌دهیم، اعضا نیز تغییر جایگاه خواهند داشت.”

گوگل در تاریخ ششم اکتبر سال جاری از سری پیکسل 7 در دو مدل پرو و استاندارد رونمایی خواهد کرد و در کنار آن ساعت پیکسل واچ نیز معرفی می شود. این محصولات در ماه می طی رویداد Google I/O امسال به نمایش درآمدند اما اطلاعات تکمیلی از سوی گوگل ارائه نشد. بنابراین جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید تا اوایل ماه اکتبر یا همان مهر ماه منتظر ماند.

این شرکت هر سال اکتبر را برای رونمایی محصولات سخت افزاری جدید خود در نظر می گیرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.