گوشی Nothing Phone (1) امسال اندروید 13 دریافت نمی کند

گوشی Nothing Phone (1)

گوشی منحصربفرد Nothing Phone (1) در جولای امسال معرفی شد و توانست موردتوجه قرار گیرد. اخیرا گزارشی منتشر شد که نشان می داد این اسمارتفون در اوایل سال 2023 آپدیت اندروید 13 را دریافت می‌کند.

به تازگی کارل پای بنیانگذار Nothing فاش کرده تاریخ دقیقی برای اعلام انتشار نسخه نهایی آپدیت اندروید 13 روی ناتینگ فون 1 ندارد و همچنین بزودی نسخه بتا منتشر نمی‌شود، بلکه باید تا اواخر سال 2022 منتظر ماند.

پیشتر سه بروزرسانی نرم افزاری توسط ناتینگ برای این گوشی هوشمند جدید در یک ماه منتشر کرده است. بروزرسانی که موجب بهبود تجربه کاربری افراد شده و برخی مشکلات رایج را برطرف می سازد. Pei در پاسخ به یک کاربر، همچنین ادعا نمود که ناتینگ “به دنبال ایجاد برخی تجربیات نرم افزاری سرگرم کننده و جالب نیست.” ما انتظار داریم که این شرکت در حال برنامه ریزی برای انجام کاری جالب با سیستم نورپردازی (چراغ های LED) در پشت باشد.

برای یادآوری، Nothing قول داده که Phone (1) سه به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و 4 سال وصله امنیتی را دریافت کند. آپدیت اندروید 13 اولین بروزرسان بزرگی است که گوشی دریافت خواهد کرد. همچنین قبل از اینکه شرکت آن را از لیست پشتیبانی حذف کند، طعم اندروید 14 و 15 را خواهد چشید.

در اخبار مرتبط، Nothing اخیراً قیمت Nothing Phone (1) در هند را 1000 روپیه افزایش داد. طبق گفته شرکت، دلیل اصلی افزایش قیمت، افزایش هزینه های ورودی و نوسانات نرخ ارز است. در حال حاضر، تلفن Nothing (1) دارای برچسب قیمت 33999 روپیه برای مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

پیش بینی شده در سال آینده شاهد معرفی محصولات جدیدی از سوی برند تازه تاسیس ناتینگ باشیم. شرکتی که توسط بنیانگذار وان پلاس تاسیس شده است و انتظار موفقیت آن می رود.

برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

ده + شانزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.