گوشی سامسونگ Galaxy A23 5G معرفی شد

سامسونگ Galaxy A23 5G معرفی شد

شرکت سامسونگ اوایل ماه گذشته از گوشی Galaxy A23 5G به عنوان جانشین گلکسی A22 رونمایی کرد که یک مدل گوشی 5جی بوده و در اوایل سال نیز نسخه 4جی آن رونمایی شد.

حال به تازگی شرکت کره ای تصمیم گرفت محصول را یک بار دیگر در ایالات متحده معرفی و به عرضه آن بپردازد. دستگاهی که 299 دلار قیمت داشته و چندان گزینه اقتصادی در میان تلفن های هوشمند به حساب نمی آید.

از نظر مشخصات، گلکسی A23 5G به نمایشگر 6.6 اینچی Infinity-V با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شد. همچنین باید به پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام هم پرداخت که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود.  یک حسگر اثرانگشت جانبی هم در این مدل تعبیه شده تا از نظر امنیتی با گوشی مطلوبی رو به رو باشیم.

در بخش دوربین، یک ماژول چهارگانه دوربین در عقب گنجانده شده که حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری OIS، حسگر اولتراواید 5 مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. در بخش دوربین سلفی هم حسگر 8 مگاپیکسلی تدارک دیده شده که می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

این گوشی جدید سامسونگ با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 عرضه خواهد شد و از باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی بهره می برد. سامسونگ گلکسی A23 5G را از طریق اپراتورهای AT&T و T-Mobile با قیمت 299 تا 312 دلار راهی بازار این کشور می کند.

کره‌ای ها در تلاش هستند با معرفی محصولاتی اقتصادی نظر علاقمندان با بودجه کم را جلب کنند. سری گلکسی A اگرچه بیشتر مدل های باکیفیتی دارد اما میان رده های اقتصادی هم در آنها می‌توان شاهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به وبسایت سامسونگ مراجعه کنید.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × 2 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.