مشخصات دوربین و باتری سامسونگ گلکسی A54 فاش شد

گلکسی a53

در اوایل هفته گذشته، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی M54 است. جذابیت اصلی این محصول  این است که احتمالاً دارای چیپست اسنپدراگون 888 ، چیپست پرچمدار دو نسل قبل کوالکام است.

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A54 فاش می کند. سری گلکسی A سری خاصی برای سامسونگ در میان رده ها بوده است زیرا برخی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند را به خود اختصاص داده است. در زیر اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده را با هم بررسی می کنیم.

بر اساس اطلاعات فاش شده، تغییراتی در باتری و دوربین گلکسی A54 نسبت به نسل فعلی اعمال خواهد شد. A54 به جای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی در A53، از یک باتری با ظرفیت 4905 میلی آمپر ساعت بهره می برد. گلکسی A53 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین می توان انتظار داشت ظرفیت تبلیغاتی گلکسی A54 سامسونگ 5100 میلی آمپر ساعت باشد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که این دستگاه این بار از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره نخواهد برد. در عوض، گلکسی A54 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی با یک واحد 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. گفته می شود که سامسونگ از شر سنسور عمق در دستگاه های سری A خلاص خواهد شد.

جزئیات مربوط به چیپست و نمایشگر هنوز در دست نیست، بنابراین تا منتشر شدن اطلاعات جدید از این گوشی باید منتظر بمانیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × پنج =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.