مشخصات دوربین اوپو فایند X6 پرو فاش شد

اوپو فایند X5

در اوایل این ماه، گزارشی اکثر مشخصات گوشی هوشمند پرچمدار آینده اوپو فایند X6 پرو را فاش کرد. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد، با این حال، اطلاعات دقیق تری درز پیدا کرده است، به این معنی که ممکن است به زودی این گوشی به بازار عرضه شود.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از DCS افشاگر محبوب Weibo اطلاعاتی را شامل می شود که مشخصات سخت افزاری دوربین اوپو فایند X6 پرو را شرح می دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه از سنسور 1 اینچی Sony IMX 989 با لنز 7P و OIS برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. یک سنسور سونی IMX890 در ماژول فوق عریض قرار خواهد گرفت، در حالی که یک لنز IMX890 سونی با زوم اپتیکال 2.7 برابر و OIS در ماژول سوم پیش بینی می شود. به منظور کمک به نقشه برداری عمیق، اوپو یک سنسور ToF (زمان پرواز) نیز در نظر گرفته است.

افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است که یک پنل OLED E6 با وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. هر سه دوربین پشتی دارای وضوح 50 مگاپیکسلی خواهند بود.

در زیر بدنه، می‌توانیم انتظار یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2  را داشته باشیم. با این حال، با توجه به روندهای اخیر Oppo، ممکن است یک نسخه Dimensity از دستگاه با آخرین چیپست Dimensity 9200 نیز وجود داشته باشد. تا 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی انتظار می رود در Find X6 Pro ارائه شود.

در بخش نرم‌افزاری، می‌توانیم انتظار یک سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 13 را داشته باشیم که رابط کاربری آن ColorOS 13 باشد. این دستگاه همچنین از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کند.با این حال این اطلاعاتی است که از افشاگر منتشر شده است و برای کسب اطلاعات دقیق از مشخصات این گوشی تا معرفی رسمی آن باید منتظر ماند.برای مشاهده اخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 + 8 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.