مدیر عامل شیائومی چین می‌گوید GPU در شیائومی 13 بسیار بهتر از پردازنده گرافیکی آیفون 14 پرو است

GPU در شیائومی 13

لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین، هنگام صحبت با کاربران Weibo، خاطرنشان کرد که پردازنده گرافیکی سیستم تک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 موجود در شیائومی 13 بسیار برتر از پردازنده گرافیکی اپل A16 در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس است.

برخی از کاربران از به تعویق افتادن ارائه شیائومی 13 در هفته گذشته ابراز تاسف کردند که لو ویبینگ در پاسخ گفت: “این مهم نیست، از درک شما متشکرم.”

طبق اندازه‌گیری‌های رسمی، در حالت چند هسته‌ای، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 37 درصد سریع‌تر از CPU Apple A16 است و عملکرد GPU حتی 42 درصد بهتر است.

علاوه بر اسنپدراگون 8 Gen2، گوشی هوشمند شیائومی 13 به رم LPDDR5X با سرعت 8533 مگابیت بر ثانیه نیز مجهز خواهد شد که 33 درصد سریعتر از حافظه نسل قبلی است. با فلاش 3.5 گیگابایت در ثانیه UFS 4.0، 100 درصد از نسل قبلی جلوتر است.

شیائومی تاکنون تاریخ جدیدی را برای معرفی شیائومی 13 اعلام نکرده است، اما احتمال می‌رود که این گوشی‌ها در اوایل این هفته، یعنی نهم دسامبر، معرفی شوند.

طبق آخرین اطلاعات، قیمت محصولات جدید می تواند از 615 تا 925 دلار متغیر باشد.برای کسب اطلاعات دقیق باید تا ارائه رسمی آن منتظر بمانیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده + پانزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.