متا پروژه های نمایشگر پورتال و ساعت های هوشمند خود را تعطیل می کند

متا

متا اخیراً 11000 نفر را اخراج کرده بود که اکثریت آنها در بخش  تجارت تکنولوژی کار می کردند. تعداد کارکنان اخراج شده 13 درصد از کل نیروی کار این شرکت است.بر اساس گزارش ها متا در حال آماده شدن برای حذف دو ساعت هوشمند که هنوز معرفی نشده اند و نمایشگرهای هوشمند تماس ویدیویی پورتال خود پس از اخراج کارکنان است.

در ماه ژوئن، متا اعلام کرد که دیگر نمایشگرهای پورتال را برای مصرف کنندگان تولید نخواهد کرد. علاوه بر این، این برند ساعت هوشمندی را که با اسم رمز “Milan” در حال توسعه بود  رها کرده بود. طبق گزارشات، این ساعت هوشمند قرار بود در سال 2023 وارد بازار شود و قیمتی در حدود   350 دلار داشته باشد که شامل دو دوربین داخلی برای تماس های ویدیویی می شد. اکنون، این شرکت تصمیم دیگری برای کنار گذاشتن برنامه های خود برای عرضه ساعت های هوشمند عرضه نشده خود گرفته است.

بر اساس گزارش‌هایی که در سراسر اینترنت پخش شده است، متا تصمیم گرفته است که دیگر نمایشگرهای پورتال را نفروشد. و دو ساعت هوشمند عرضه نشده وجود دارد که یکی از آنها در مرحله اولیه توسعه است و دیگری در مرحله میانی توسعه  که توسط این برند نیز متوقف شده است. کار توسعه به طور رسمی برای آنها متوقف شده است و دیگر در بازار عرضه نخواهند شد. متا هنوز به طور رسمی در مورد این تصمیم اظهار نظر نکرده است.

در حال حاضر، مشخص نیست  که چرا این شرکت تصمیم به توقف فروش نمایشگرهای پورتال خود گرفته و به طور ناگهانی کار توسعه بر روی ساعت های هوشمند عرضه نشده خود را متوقف کرده است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 + هشت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.