قیمت Samsung Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro قبل از عرضه در هفته آینده به بیرون درز کرد

Samsung Galaxy Watch

سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در 10 آگوست برنامه ریزی کرده است، جایی که غول کره جنوبی نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو و همچنین نسل بعدی سری Galaxy Watch 5 را عرضه خواهد کرد.

قبل از عرضه رسمی هفته آینده، جزئیات قیمت سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نشان می دهد دستگاه ها گران تر از مدل های قبلی خود نخواهند بود.

طبق اطلاعات فاش شده، قیمت پایه گلکسی واچ 5  ، 349 دلار کانادا خواهد بود که برای مدل پایه 40 میلی متری حدود 270 دلار است، در حالی که قیمت مدل 44 میلی متری آن 389 دلار کانادا، حدود 300 دلار است. از سوی دیگر، Galaxy Watch 5 Pro 45mm قیمتی برابر با 559 CAD دارد که تقریباً به 435 دلار تبدیل می شود.

پیش از این، قیمت اروپایی ساعت های هوشمند آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرده بود. اگر این قیمت دقیق باشد، مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با اتصال بلوتوث 259.98 یورو و مدل 44 نانومتری با پشتیبانی از بلوتوث 286.90 یورو قیمت خواهد داشت.

از طرفی، سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو مدل 45 نانومتری با قیمت 430.89 یورو عرضه خواهد شد. قیمت معمولاً در بازار اروپا در سطح بالاتری قرار دارد، به این معنی که قیمت دستگاه ها در مناطق دیگر کمی پایین تر خواهد بود.

از نظر طراحی،این انتظار وجود دارد ساعت‌های هوشمند از زبان طراحی مشابهی با مدل‌های قبلی خود پیروی کنند که دارای صفحه گرد و چندین سنسور مختلف برای ردیابی و ارائه جزئیات مرتبط با سلامتی هستند.

برای اطلاع ار آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج × 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.