فولکس واگن در حال مذاکره با فاکسکان برای ساخت خودروهایی برای برند Scout است

فولکس واگن

نشریه خودروسازی آلمانی Automobilwoche روز سه شنبه به نقل از منابع فولکس واگن گزارش داد که olkswagen در حال مذاکره با Foxconn تایوان برای همکاری در زمینه خودروهای تحت برند Scout است. این داده ها توسط رویترز ارائه شده است.

در ماه می، فولکس واگن اعلام کرد که قصد دارد برند Scout را مجدداً معرفی کند و یک شرکت مستقل مجزا برای تولید کامیون‌ها و شاسی‌بلندها ایجاد کند. عرضه و فروش در ایالات متحده برای سال 2026 برنامه ریزی شده است.

فاکسکان تولید خودروهای الکتریکی را برای برندهای خودروسازی گسترش داد و امیدوار بود تا سال 2025 5 درصد از این بازار را به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر، هر دو شرکت از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده اند. با این حال، به گفته منابع، فولکس واگن همچنین در حال مذاکره با Magna Steyr، یکی از شرکت های تابعه Magna International است که قصد دارد کارخانه ای در ایالات متحده بسازد. شاید این جایی باشد که خودروهای جدید Scout تولید شوند.

پیش از این، فولکس واگن طرح مفهومی یک وسیله نقلیه الکتریکی بدون سرنشین  را برای سفر به نمایش گذاشته بود.برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

2 × 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.