سونی پشتیبانی از ویژگی Accolades پلی استیشن 5 را متوقف می کند

ps5

به نظر می‌رسد که سونی یکی از ویژگی‌های جدیدی را که همراه با پلی‌استیشن 5 عرضه شده بود را متوقف خواهد کرد.این ویژگی به دلیل اینکه مورد استفاده کاربران قرار نگرفت در پاییز حذف خواهد شد.

در سال 2020 زمانی که که ps5 عرضه شد ویژگی هایی به این کنسول اضافه شد که در نسخه 4 آن وجود نداشت برخی از این ویژگی ها مورد استقبال کاربران قرار گرفت و برخی دیگر چندان موفق نبوده اند و کاربران تمایلی به استفاده از آنها نشان ندادند.

حالا سونی تصمیم گرفته تا برخی از این ویژگی ها را حذف کند.شرکت سونی در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که در سال جاری بخش  Accolades از کنسول ps5 حذف خواهد شد. این قابلیت این امکان را به افراد می داد تا نظر سایرین را در مورد رفتار افراد در بازی های چند نفره مشاهده کنند.

این قابلیت به این صورت عمل می کرد که عباراتی مانند  Helpful ،Welcoming و Good Sport برای افراد بفرستند تا دیگران از طریق مشاهده آن در پروفایلشان از نحوه رفتارشان در بازی ها مطلع شوند.

اما به نظر می رسد کاربران علاقه چندانی به این قابلیت نشان نداده اند

متنی که شرکت سونی منتشر کرده به این صورت است :

از پاییز 2022 قابلیت Accolades در ps5 دیگر پشتیبانی نمی شود آنطور که انتظار داشتیم، از این ویژگی استفاده نشد، بنابراین، دیگر روی این بخش تمرکز نخواهیم کرد ولی همچنان کاربران را به فرستادن پیام های مثبت به همدیگر دعوت می کنیم

سونی

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

17 − هفت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.