سونی اکسپریا 1 IV بروزرسانی اندروید 13 را دریافت کرد

سونی اکسپریا 1 IV

سونی اعلام کرده بود که قصد دارد به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 13 را برای مدل‌های گوشی هوشمند Xperia 1 IV و Xperia 5 IV به زودی و در اوایل ماه جاری منتشر کند. با این حال، در حالی که این شرکت هرگز تاریخ ارائه این به روز رسانی را اعلام نکرد، ارتقاء نرم افزاری اصلی اکنون برای مدل پرچمدار اکسپریا 1 IV آغاز شده است.

جالب اینجاست که غول فناوری ژاپنی به‌طور رسمی انتشار آپدیت اندروید 13 را برای این مدل‌ها اعلام نکرده است. اما بسیاری از کاربران Xperia 1 IV تایید کرده‌اند که این به‌روزرسانی برای آنها منتشر شده است. این خبر بر اساس یک گزارش منتشر شده است  که بیان می‌کرد این به‌روزرسانی اکنون در اروپا در دسترس است. اگرچه، در حال حاضر فقط نسخه دو سیم کارته دستگاه این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

این گزارش همچنین اضافه کرد که به روز رسانی در حال حاضر محدود به برخی از اپراتورها است که شامل O2، EE، و Altice می شود. همچنین به نظر می رسد که انتشار این به روز رسانی محدود به مناطق خاصی است.

البته می توانیم فرض کنیم که این به روزرسانی در روزهای آینده به صورت گسترده تر منتشر شود مگر اینکه مشکلاتی در این بروزرسانی وجود داشته باشد. به غیر از آخرین نسخه اندروید، این شرکت بروزرسانی مربوط به پچ امنیتی اکتبر 2022 را نیز ارائه می کند.

از سوی دیگر، سونی هیچ خبری مبنی بر دریافت به‌روزرسانی Xperia 5 IV را اعلام نکرده است.  برای دریافت اخبار مرتبط با آن باید منتظر بمانیم و همچنین می توانید برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 + 17 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.