سری گلکسی اس 23 همان ابعاد و نمایشگر نسل قبلی را داراست

شایعات در مورد گلکسی s23

چند هفته پیش Ice Universe گزارش داد که طراحی سامسونگ  Galaxy S23 Ultra اساساً یکسان خواهد ماند و ابعاد آن  تفاوت خیلی کمی نسبت به نسل قبلی دارد. اکنون افشاگران، اطلاعات دقیق تری از جمله سایز صفحه نمایش، وضوح و ابعاد برای کل سری گلکسی S23 را فاش نمودند.

به طور خلاصه، قطر و وضوح صفحه نمایش برای هر سه مدل یکسان است، در حالی که ارتفاع و عرض آن چند دهم میلی متر افزایش می یابد. هیچ حرفی در مورد وزن زده نشده، اما احتمالا باید وزن آن نزدیک به  سری S امسال باشد.

ابعاد احتمالی s23

اگر امیدوار بودید که نمایشگرهای گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس در نهایت به وضوح QHD+ برگردند، گزارش Ice آن را بعید می‌داند. آیا آنها حداقل به پنل های LTPO سوئیچ خواهند کرد؟ بعید است چنین ویژگی را شاهد باشیم.

جدا از طراحی، ظاهراً گلکسی اس 23 اولترا یک دوربین 200 مگاپیکسلی جدید، یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهبودیافته و بزرگ وهمان ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ 45 واتی را خواهد داشت. البته لنز پریسکوپ 10 برابری مشابه نسل فعلی خواهد بود.  این ها مواردی است  که بر اساس شایعات مطرح شده است.

یکی از تغییرات عمده برای نسل S23 این است که منحصراً از چیپست های اسنپدراگون استفاده می کند، تحلیلگران مدتی است که آن را بیان کرده اند و خود کوالکام نیز به شدت به این تغییر اشاره دارد. جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا اخبار موثقی دردسترس قرار گیرد. سامسونگ در تلاش بوده اسمارتفون های حرفه ای را هر سال به عنوان گزینه پرچمدار معرفی کند. بنابراین عجیب نیست در سال 2023 نسل جدید پرچمداران این شرکت ویژگی های بزرگی داشته باشند. در هر صورت برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

7 + سیزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.