سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A41 به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند

سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A41 به‌روزرسانی اندروید 12

طبق گزارش هایی گوشی های هوشمند  سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A41 در روسیه بروز رسانی نرم افزاری اندروید 12 را دریافت کردند. گفته می‌شود که با بروزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ، طراحی رابط کاربری جدید، عملکرد بهبودیافته، ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد برنامه های موجود را به  همراه  پچ امنیتی آوریل 2022 برای این سری از گوشی های هوشمند به  ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی اندروید 12 برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A41 به ترتیب با نسخه‌های میان‌افزار A225FXXU3BVD8 و A415FXXU1DVDB ارائه می‌شود. بر اساس شنیده ها این آپدیت در حال حاضر در روسیه عرضه شده است و احتمالاً در چند هفته آینده برای  کشورهای بیشتری نیز در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش SamMobile، به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای Samsung Galaxy A22 دارای وصله امنیتی آوریل 2022 است که ادعا شده است 88 مشکل امنیتی را برطرف می کند. همچنین گفته می‌شود که آخرین به‌روزرسانی  طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده با ویژگی پالت رنگ، طراحی بهتر ویجت، ویجت‌های بیشتر برای صفحه قفل و گزینه‌های حالت تاریک بهتر را به ارمغان می‌آورد. Samsung Galaxy A22 همچنین نسخه های به روز شده برنامه های سهام سامسونگ، از جمله Bixby، Bixby Routines، Samsung Calendar، My Files، Samsung Internet و Samsung Keyboard را از طریق این به روز رسانی دریافت می کند.

گزارش دیگری از SamMobile می گوید که به روز رسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A41 نیز شامل وصله امنیتی آوریل 2022 است که ادعا شده است 88 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی را برطرف کرده است.

ظاهراً به‌روزرسانی جدید یک طراحی رابط کاربری جدید با ویژگی پالت رنگ، استایل جدید ابزارک ها، انتخابگر ابزارک ها بهبودیافته و نمایشگر همیشه روشن  AoD بهتری را به این گوشی هوشمند می‌آورد.

درست مانند Samsung Galaxy A22، این آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسخه‌های بروزشده برنامه‌های موجود سامسونگ، از جمله Bixby، Bixby Routines، Samsung Calendar، Samsung Internet، صفحه کلید سامسونگ و Samsung My Files در Galaxy A41 نیز هست.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین روی گزینه‌های بهبود حریم خصوصی و امنیتی برای هر دو گوشی هوشمند کار کرده است. این ویژگی ها شامل داشبورد حریم خصوصی، کلیدهای تنظیم سریع برای فعال یا غیرفعال کردن دسترسی دوربین و میکروفون، و نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده از دوربین و میکروفون است.

گوشی هایی که واجد شرایط دریافت  آخرین به روز رسانی هستند آن  را به صورت خودکار دریافت خواهند کرد. با این حال، اگر مشتاق هستید  می‌توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب، امکان به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی نمایید.

 

 

 

منبعgadgets360

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

6 − 1 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.