سامسونگ ساخت تجهیزات مخابراتی 4G و 5G را در هند آغاز خواهد کرد

ساخت تجهیزات مخابراتی سامسونگ در هند

سامسونگ نه تنها یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است، بلکه تجهیزات شبکه‌ای را نیز تولید می کند که گوشی‌ها به آن متصل می‌شوند. در واقع یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات مخابراتی در جهان است. امروز، این شرکت اعلام کرد که ساخت تجهیزات شبکه مخابراتی 4G و 5G را در هند آغاز خواهد کرد.

به گزارش اکونومیک تایمز، این شرکت کره جنوبی قصد دارد معادل 49 میلیون دلار در تأسیسات تولیدی خود در کانچی پورام در  تامیل نادو هند سرمایه گذاری کند تا تجهیزات زیرساخت مخابراتی 4G و 5G را بسازد. این اولین بار است که سامسونگ در تولید تجهیزات شبکه در هند سرمایه گذاری می کند. Samsung Networks اکنون در تولید محلی به اریکسون و نوکیا  در هند خواهد پیوست.

این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های گوشی هوشمند خود را در جهان در گوروگرام هند دارد. سامسونگ همچنین تلویزیون تولید می کند و برنامه هایی برای ساخت پنل های OLED برای گوشی های هوشمند در این کشور دارد. با این سرمایه گذاری، شرکت کره جنوبی می تواند برای طرح تشویقی مرتبط با تولید هند (PLI) درخواست دهد، که مشوق هایی از 4٪ تا 7٪ برای تشویق تولید لوازم الکترونیکی محلی ارائه می دهد.

سامسونگ قبلاً تأییدیه دولت هند (دبیرخانه شورای امنیت ملی) را به عنوان منبع قابل اعتماد تجهیزات مخابراتی دریافت کرده است. این مهر تأیید در هند قبل از ساخت تجهیزات مخابراتی در این کشور توسط هر شرکتی مورد نیاز است. Samsung Networks قبلاً سفارش‌هایی را از دو اپراتور بزرگ مخابراتی Bharti Airtel و Reliance Jio در هند دریافت کرده است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفت + یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.