سامسونگ در سال 2025 ورود با اثر انگشت را 2.5 میلیارد برابر ایمن تر می کند

حسگر اثر انگشت سامسونگ

چگونه امنیت مبتنی بر حسگر اثر انگشت را افزایش می دهید؟ خوب، چطور است به جای استفاده از یک اسکنر کوچک کل صفحه نمایش OLED را قادر به اسکن چندین اثر انگشت به طور همزمان کنید؟ ممکن است کمی دور از واقعیت به نظر برسد، اما سامسونگ در حال کار بر روی این فناوری است.

طبق گفته مدیرعامل ISORG در طی مصاحبه اخیر، سامسونگ ممکن است این فناوری را برای نمایشگرهای OLED خود تا چند سال دیگر آماده کند.

سامسونگ چند ماه پیش اعلام کرد که در حال توسعه یک راه حل حسگر اثر انگشت All-in-One برای نمایشگرهای نسل بعدی، یعنی OLED 2.0 در IMID است. این فناوری به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی اجازه می‌دهد تا چندین اثر انگشت را به طور همزمان از طریق نمایشگرهای OLED خود بخوانند.

سامسونگ در سال 2025 استاندارد جدیدی را برای امنیت اثر انگشت تعیین می کند

با توجه به صفحه نمایش سامسونگ، استفاده از سه اثر انگشت به طور همزمان برای احراز هویت، 2.5×10^9 (یا 2,500,000,000) امن تر از استفاده از یک اثر انگشت است. علاوه بر این مزایای امنیتی آشکار، فناوری سامسونگ روی کل صفحه نمایش کار خواهد کرد. کاربران آینده دستگاه گلکسی دیگر نگران قرار دادن اثر انگشت خود در نقطه مناسب روی صفحه نمایش نخواهند بود. با OLED 2.0 و این راه حل آینده All-in-One اسکن اثر انگشت، کل صفحه نمایش می تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت عمل کند.

سامسونگ دقیقاً اعلام نکرده است که چه زمانی این فناوری را برای دستگاه های گلکسی خود آماده خواهد کرد. با این حال، ISORG می‌گوید که فناوری اسکن اثر انگشت چندگانه OPD (Organic Photo Diode) خود آماده است و اضافه می‌کند که سامسونگ احتمالاً از مواد و فرآیندهای مشابهی برای اسکنر اثر انگشت All-in-One خود برای OLED 2.0 استفاده خواهد کرد.

مدیر عامل ISORG پیش بینی می کند که سامسونگ فناوری اسکن اثر انگشت چندگانه خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. این فناوری به استاندارد واقعی امنیت تبدیل خواهد شد. در عین حال، با توجه به اینکه جدیدترین مدل‌های آیفون قفل اثر انگشت را با Face ID جایگزین کرده اند، مشخص نیست که آیا اپل از این فناوری استفاده خواهد کرد یا خیر. سامسونگ احتمالاً اولین OEM خواهد بود که اسکن اثر انگشت چندگانه را معرفی می‌کند و پیشرو صنعت در این زمینه خاص خواهد بود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار − سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.