سامسونگ با آپدیت جدید دارندگان گلکسی اس 6 را غافلگیر کرد

آپدیت جدید برای گوشی سامسونگ گلکسی s6

دارندگان گلکسی اس 6 در هلند و بلژیک گزارش داده اند که گوشی هایشان به روز رسانی شده است.سامسونگ گلکسی اس 6 در اوایل سال 2015 عرضه شد.  گوشی با عمر هفت سال قطعا یک گوشی قدیمی  به حساب می آیند اما ظاهراً از نظر سامسونگ برای دریافت به‌روزرسانی جدید آنقدر قدیمی نیست.

به گفته گلکسی کلاب، برخی از دارندگان گلکسی اس 6 در هلند و بلژیک شاهد به روز رسانی در دستگاه های خود هستند. به نظر می رسد که در هلند، گوشی های گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 6 اج پلاس – خریداری شده از وودافون – به ترتیب نسخه های سیستم عامل G920FXXU6EVG1، G925FXXU6EVG3 و G928FXXU5CVG3 را دریافت کرده اند. در مورد بلژیک، دارندگان دستگاه های آنلاک شده S6 و S6 Edge Plus نیز به روز رسانی دریافت کرده اند.

ماه گذشته، گزارشی از انتشار به‌روزرسانی سامسونگ برای مدل‌های گلکسی S7 و S8 منتشر شد که مشکلات GPS را برطرف می‌کرد. اگرچه GPS در جزئیات به‌روزرسانی نرم‌افزار Galaxy S6 ذکر نشده است، اما به بهبود پایداری، رفع اشکال‌ها، ویژگی‌های جدید و یا بهبودیافته و بهبود عملکرد اشاره می‌کند. علاوه بر این، حجم به‌روزرسانی گلکسی اس 6 13 مگابایت است که بسیار کمتر از از به‌روزرسانی‌هایی است که برای S7 (31 مگابایت) و S8 (420 مگابایت) ارائه شده است.

مشخص نیست که چه چیزی در به‌روزرسانی S6 گنجانده شده است، اما ممکن است  بهبودهایی برای GPS دستگاه نیز در نظر گرفته شده باشد. همچنین ممکن است این به روز رسانی در کشور های دیگر نیز ارائه شود. متأسفانه، این به‌روزرسانی با وصله امنیتی مانند S7 و S8،  ارائه نخواهد شد.

در حالی که این به روز رسانی کمی غافلگیر کننده بود، به نظر می رسد روندی که سامسونگ اخیرا دنبال کرده است، ادامه داشته باشد. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها، چندی پیش سامسونگ به‌روزرسانی‌هایی را برای گلکسی A7، S5 Neo، S10e و Note 10 نیز منتشر کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعandroidauthority

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.