رنگ های گوشی ویوو ایکس فولد پلاس قبل از عرضه لو رفت

Vivo X Fold+

بر اساس شایعات منتشر شده ویوو به زودی یک گوشی هوشمند تاشو جدید به نام Vivo X Fold+ را عرضه خواهد کرد. این دستگاه قبلاً در پایگاه داده TENAA نمایش داده شده است و مشخصات کلیدی آن نیز توسط یکی از مقامات Vivo فاش شده است.

حالا بر طبق شایعات منتشر شده رنگ های X Fold+ مشخص شده که شامل رنگ های قرمز و آبی است.

همانطور که می دانیم، Vivo X Fold اوایل امسال در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شد. بنابراین، به احتمال زیاد آبی و قرمز تنها گزینه های رنگی X Fold+ خواهند بود که هر دو گزینه دارای روکش چرمی خواهند بود.

تاکنون تایید شده است که نمایشگرهای تاشو جلو و داخلی Vivo X Fold+ از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه می‌تواند در زوایای مختلف مانند 30 درجه، 90 درجه و 120 درجه تا شود. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک یکپارچه خواهند بود.

بر اساس ادعاها ایکس فولد پلاس دارای همان صفحه نمایش تاشو 8.03 اینچی و صفحه نمایش پوششی 6.53 اینچی مانند Vivo X Fold خواهد بود.این گوشی در داخل بدنه یک چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را در خود جای داده است که احتمالا انرژی خود  را از یک باتری 4730 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع با سیم 80 وات و شارژ  بی سیم 50 واتی تامین می کند.

همچنین شایعه شده است که دوربین های مورد استفاده  با یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو تا حدودی یکسان باقی می ماند. در مورد رم و فضای ذخیره سازی، گفته می شود که دستگاه در دو نوع  12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. احتمالاً به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه خواهیم شنید زیرا شایعه شده است که تا پایان سپتامبر عرضه می شود.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هشت + هفده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.