رنگ بندی کامل سری پیکسل 7 گوگل فاش شد

رنگ بندی کامل سری پیکسل 7 گوگل

شرکت گوگل در Google I/O 2022 نسل جدید پیکسل های خود را معرفی کرد اما مشخصات کامل و ویژگی‌ها را اعلام ننمود. حال به تازگی گزینه های رنگی که در سری پیکسل 7 شاهد هستیم، آشکار شد. به گفته منبع سری پیکسل 7  رنگ سفید و مشکی به همراه رنگ lemoongrass (سبز کم رنگ) خواهد داشت و رنگ بندی متنوع جذابی در کار نیست. رنگ های پیکسل 7 را در زیر مشاهده می کنید.

رنگ بندی گوگل پیکسل

اما مدل پرو رنگ سبز پررنگ   را به همراه دارد.همچنین نمی دانیم آیا گوگل به سراغ رنگ های شاد خواهد رفت و بعدها گزینه های جدیدی اضافه می کند یا خیر.رنگ های پیکسل 7 پرو را در زیر مشاهده می کنید.رنگ بندی گوگل پیکسل پرو سری پیکسل 7 در طراحی کلی شبیه به نسل پیشین بوده اما جایگاه دوربین آنها نسبت به نسل قبل تغییراتی پیدا کرده است. به شکلی که دیگر خبری از دوربین پیوسته نبوده و حسگرها از هم جدا هستند.

گفته شده سری پیکسل 7 از پردازنده نسل دوم تنسور گوگل برخوردار بوده و با حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی به فروش می رسند. همچنین انتظار داریم وضوح FHD+ را در نسخه استاندارد و QHD+ را در نسخه پرو شاهد باشیم. گذشته از آن نمایشگر مدل ساده و پرو از نرخ نوسازی 120 هرتزی تطبیقی برخوردار می شود.

گوگل اطلاعات کامل سری پیکسل 7 را اعلام نکرده و در تاریخ 6 اکتبر شاهد رویدادی خواهیم بود که در آن معرفی کامل سری پیکسل 7 انجام گرفته و ساعت هوشمند پیکسل واچ هم با مشخصات کامل رونمایی می‌شود. البته این محصولات پیشتر رونمایی شدند اما جزئیات تکمیلی و برخی اطلاعات مهم آنها لو نرفت.

همچنین در اخباری مرتبط تبلت پیکسل در اوایل سال 2023 به فروش خواهد رسید و ممکن است این تبلت یک نسخه پرو با دوربین ارتقایافته هم داشته باشد. به هر حال جهت کسب اطلاعات کامل باید تا اوایل اکتبر منتظر ماند و نباید به شایعات اکتفا کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبع9to5google

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

10 − شش =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.