رد مجیک 8 پرو با شارژ سریع 165 واتی در سایت گواهی 3C مشاهده شد

رد مجیک

رد مجیک 8 پرو در دست ساخت است و انتظار می‌رود که به زودی به عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 رونمایی شود. این گوشی اخیراً در وب سایت های TENNA و Bluetooth SIG مشاهده شده است. و امروز این دستگاه در سایت گواهینامه های 3C چین با شارژ سریع 165 واتی ظاهر شده است. انتظار می رود که این گوشی در اوایل ماه دسامبر عرضه شود.

همانطور که در ابتدا توسط MySmartPrice مشاهده شد، Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J دارای گواهینامه از وب سایت 3C چین است. در لیست ذکر شده است که این گوشی از حداکثر سرعت شارژ 165 وات پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی می کند.

گواهی 3C رد مجیک 8 پرو

جزئیات مربوط به گوشی گیمینگ آینده بسیار کم است. گفته می شود که به زودی در کنار نسخه معمولی رد مجیک 8 عرضه خواهد شد. هر دو گوشی هوشمند احتمالاً دارای آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام هستند که ممکن است آنها را به اولین گوشی های بازی با این تراشه جدید تبدیل کند. با این حال، آنها اولین گوشی های هوشمند با این چیپست نخواهند بود، این افتخار نصیب Vivo X90 Pro+ نیز می شود.

رد مجیک 8 پرو به عنوان جانشین Red Magic 7 Pro که اوایل امسال معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهار × 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.