ردمی A1 در وب سایت TKDN مشاهده شد

ردمی

طبق گزارش‌ها، Redmi در حال آماده شدن برای عرضه Redmi A1 جدید در بازارهای جهانی و همچنین هند است.

بر اساس گفته افشاگری با نام  Mukul Sharma  گوشی هوشمند متعلق به سری Redmi A با شماره مدل 220733SG در وب سایت گواهینامه TKDN مشاهده شده است

پیش از این، این دستگاه در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله BIS India، FCC و Geekbench مشاهده شده بود. انتظار می رود که این گوشی به عنوان یک گوشی هوشمند پایین رده  با پردازنده MediaTek Helio A22 عرضه شود.

گفته می شود که شماره مدل متعلق به گوشی هوشمند Redmi A1 است که  به زودی در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه خواهد شد. این لیست هیچ جزئیاتی در مورد Redmi A1 فاش نکرد، به جز اینکه این گوشی هوشمند 4G خواهد بود.

 

همانطور که گفته شد، این دستگاه در وب‌سایت‌های BIS هند، FCC و Geekbench نیز مشاهده شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند. احتمالاً چیپست مدیاتک هلیو A22 به همراه 3 گیگابایت رم وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده خواهند گرفت.

Redmi A1 احتمالا دارای سیستم‌عامل  اندروید 12  خواهد بود.علاوه بر این، گفته می شود که اندازه آن حدود 164.67 میلی متر طول و حدود 76.56 میلی متر عرض دارد. و همچنین از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی کند.

علاوه بر این، فهرست BIS India نشان می دهد که گوشی هوشمند Redmi A1 ممکن است در هند با عنوان گوشی پوکو  به فروش برسد. تاریخ عرضه و سایر جزئیات این دستگاه هنوز مشخص نیست. با این حال، با قضاوت از روی مشخصات، این یک گوشی هوشمند پایین رده با قیمت کمتر از 150 دلار خواهد بود.

آخرین اخبار تکنولوژی را در سایت تکنوتیس مشاهده کنید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

9 − یک =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.