ردمی نوت 12 با چیپست جدید Dimensity 1080 عرضه می شود

ردمی نوت

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری ردمی نوت 12 در سال آینده  است. با این حال، قبل از هر گونه اعلام رسمی، درز اطلاعات جدید یک ویژگی کلیدی را در مورد گوشی هوشمند آینده شیائومی  فاش کرده است.

این خبر از یک افشاگر به نام Digital Chat Station در Weibo  به اشتراک گذاشته شده است. با نگاهی به این اطلاعات، افشاگر ادعا می کند که ردمی نوت 12 با چیپست جدید مدیاتک Dimensity 1080 عرضه خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از افرادی که نمی دانند، چیپست جدید به تازگی توسط سازنده تراشه تایوانی معرفی شده است. طبق گزارش Digital Chat Station، آزمایش داخلی نوت 12 جدید نشان داد که دستگاه با این تراشه عملکردی مشابه  تراشه اسنپدراگون 778G که محبوبترین تراشه میان رده کوالکام نیز هست را ارائه می دهد.

طبق گزارش ها، با این تراشه، نوت 12  امتیاز بیش از 520000 را در AnTuTu به دست آورد.برای اطلاعات بیشتر در مورد تراشه مدیاتک Dimensity 1080  به لینک ارائه شده مراجعه کنید.

نکته قابل توجه این است که بر اساس ادعاهای گذشته  سری نوت 12 دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض در پشت است. اگرچه مشخص نیست که کدام مدل دقیقاً این سنسور را دریافت خواهد کرد، اما احتمالاً بالاترین مدل این سری باشد. بنابراین می توان انتظار داشت که مدل پایه Note 12 دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض  با یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.برای اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 5 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.