دو گوشی گلکسی اس 23 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی سامسونگ در امریکا

گلکسی اس 23 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی سامسونگ در امریکا

در میان رکود اقتصادی و کاهش اعتماد مصرف کننده، فروش گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی طی سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.4 درصد کاهش یافت. با این وجود، به لطف فروش خوب گلکسی اس و گلکسی A پایین رده، سامسونگ موفق شد 4 درصد دستگاه های بیشتری را در مقایسه با سه ماهه دوم 2021 به فروش برساند.

بازار گوشی های هوشمند آمریکای شمالی در مجموع 35.4 میلیون محموله در سه ماهه دوم سال جاری ثبت کرده است. اگرچه اپل پیشتاز این بخش بود، اما سامسونگ دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی طی سه ماهه دوم شد. این شرکت 9 میلیون گوشی هوشمند راهی بازار کرد و سهم بازار خود را از 23 درصد به 26 درصد طی 12 ماه افزایش داد.

آمار فروش گوشی

موتورولا پس از سامسونگ با 9 درصد سهم بازار، جایگاه های چهارم و پنجم را به ترتیب TCL و گوگل به خود اختصاص دادند. شرکت گوگل 2 درصد از بازار  را در اختیار داشت و 0.8 میلیون گوشی هوشمند پیکسل را روانه بازار کرد. بار دیگر، گوشی های هوشمند اپل نیمی از لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند سه ماهه دوم سال 2022 را به خود اختصاص دادند. آیفون 13 با اختلاف بسیار موفق ترین دستگاه بود و پس از آن آیفون SE، آیفون 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 12 قرار گرفتند.

پر فروش ترین گوشی های آمریکا در سال 2022

با این حال، ششمین گوشی هوشمند پرفروش در آمریکای شمالی، Galaxy S22 Ultra بود.  جالب اینجاست که گلکسی A13 جلوتر از مدل پایه گلکسی S22 در لیست 10 مدل پرفروش قرار گرفت. گلکسی A13 مقرون به صرفه بین گلکسی S22 و S22 Ultra جای دارد و رتبه هشتم را به خود اختصاص داد. در همین حال، گلکسی اس 22 استاندارد آخرین گوشی هوشمند این لیست بود که نسبت به آیفون 13 مینی، گلکسی A13 و موتو جی پاور (2022) عملکرد بهتری داشت.

با توجه به کاهش قدرت خرید در آمریکای شمالی، گلکسی A13 به طرز شگفت انگیزی موفق بود، زیرا خریداران احتمالی بیشتری در محدوده قیمتی 250 تا 600 دلاری برای ارتقا به بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت روی آوردند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.