خودرو لوکس و قدرتمند فراری پورسانگ معرفی شد

فراری پورسانگ

75 سال طول کشید تا فراری اولین ماشین چهار در خود را تولید کند، فراری پورسانگ خودرویی که با گران‌ترین نسخه‌های آستون مارتین DBX، لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و رولز رویس کولینان وارد رقابت خواهد شد.

توزیع وزن در این خودرو به گونه ای انجام شده که خودرو به تعادل وزنی برسد.برای رسیدن به این مقصود گیربکس در عقب نصب شده و پیشرانه تا جایی که ممکن است به سمت کابین کشیده شده است.

یکی از نکته های جالب برای این خودرو استفاده از در های عقب است که به صورت برعکس و 79 درجه باز می شود و ورود و خروج راحتتر انجام می شود.

فراری پورسانگ از نمای کنار

ویژگی مهم فراری پورسانگ موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر به همراه گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه و انتقال قدرت چهار چرخ محرک  با قدرت 715 اسب بخار و گشتاور 715 نیوتن متر است.صفر تا صد این خودرو 3.3 ثانیه  و سرعت آن حداکثر 308 کیلومتر بر ساعت است.

فراری پورسانگ

فراری برای این خودرو یک سیستم تعلیق فعال در نظر گرفته که از تکنولوژی True Active Spool Valve (TASV) شرکت کانادایی بهره می برد که از 4 محرک 48 ولتی برای کنترل  دمپرها استفاده می کند.برای مثال این سیستم کمک می کند تا  در زمان قرار گرفتن  در پیچ جاده ها  10 میلی متر از ارتفاع خودرو کم کند و باعث چسبندگی بیشتر خودرو به جاده شود.

داخل فراری پورسانگ

بر اساس گفته های مدیران فراری این خودرو شاسی بلند نیست و نباید آن را با این عنوان صدا زد.قیمت فراری پورسانگ احتمالا حدودا 400 هزار دلار باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعcarscoops

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

10 − هفت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.