تکنو پووا 4 پرو با پردازنده Helio G99 معرفی شد

تکنو پووا 4 پرو

پس از درز اطلاعات در چند روز گذشته ، تکنو پووا 4 پرو بالاخره رسما معرفی شد. این دستگاه اولین عرضه جهانی خود را در بنگلادش انجام داده است.

این گوشی هوشمند مجموعه ای از ویژگی های جالب را ارائه می دهد. از این رو، برخلاف اکثر گوشی های دیگر این برند، این گوشی می تواند از نظر مشخصات با گوشی های رقبایی مانند شیائومی و ریلمی رقابت کند.

برخی از ویژگی های برجسته آن عبارتند از صفحه نمایش AMOLED، بلندگوهای دوگانه، شارژ 45 واتی و موارد دیگر که در زیر به آنها می پردازیم.

مشخصات تکنو پووا 4 پرو

Tecno Pova 4 Pro دارای صفحه نمایش 6.66 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 90 هرتز و بریدگی قطره ای است. این دستگاه از یک پردازنده مدیاتک Helio G99 همراه با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک سیستم خنک کننده گرافیت چند لایه پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای سیستم عامل HiOS مبتنی بر اندروید 12 و دارای ویژگی های نرم افزاری مانند Panther Engine 2.0 و Game Space 2.0 برای بازی است.

تکنو پووا 4 پرو دارای یک دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی و همچنین  سنسور هوش مصنوعی و فلاش LED دوگانه است . در قسمت جلویی، دوربین 8 مگاپیکسلی و فلاش تک LED قرار دارد.

در بخش اتصال، این گوشی از دو سیم کارت، 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث، GNSS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین با جک هدفون 3.5 میلی‌متری، موتور لرزش خطی محور z، حسگر اثرانگشت کناری، و بلندگوهای استریو دوگانه دارای گواهی صوتی Hi-Res با پشتیبانی از صدای DTS عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه از شارژ سریع سیمی 45 واتی و شارژ سیمی معکوس 10 واتی پشتیبانی می کند.تکنو پووا 4 پرو در دو رنگ آبی و خاکستری  ارائه شده است.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

17 − نه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.