تحویل خودروهای تسلا ساخت چین در ماه گذشته تقریباً سه برابر شد

خودروی تسلا

تسلا فروش خودروهای ساخت چین خود را در ماه آگوست پس از افزایش تولید در کارخانه خود در شانگهای، تقریباً سه برابر کرد.

انجمن خودروهای مسافری چین فاش کرده است که تسلا 76965 دستگاه خودروی ساخت چین خود را در ماه گذشته فروخته و 42463 مدل 3 و مدل Ys را به بازارهای بین المللی صادر کرده است. این ارقام نشان دهنده جهش قابل توجهی از 28717 خودروی فروخته شده در ماه جولای و 19756 دستگاهی است که صادر کرده است.

با افزایش تولید در شانگهای، تسلا همچنین توانست زمان تحویل را برای مشتریان چینی خود تا حداکثر 14 هفته کاهش دهد. کسانی که علاقه مند به مدل Y دیفرانسیل عقب هستند، اکنون فقط یک ماه پس از ثبت سفارش می توانند آن را تحویل بگیرند.

این ارتقا تولید را  در کارخانه چینی تسلا تحت تاثیر قرار داده است. با این حال، هنوز باید با گرما و محدودیت های کرونا که برخی از تامین کنندگان آن را تحت تاثیر قرار داده است مقابله کند. علاوه بر این، CATL مجبور شد بخشی از عملیات خود را در کارخانه Yibin خود که سلول‌های باتری تسلا را تامین می‌کند، به دلیل سیاست‌های محدود کردن برق محلی، تعطیل کند.

صنعت خودروسازی چین در ماه آگوست با جهش 28.4 درصدی نسبت به سال گذشته به 1.9 میلیون نفر رسید که عمدتاً به لطف مشوق های دولتی و معافیت های مالیاتی است. خودروهای برقی 28 درصد از این فروش را به خود اختصاص دادند. صادرات خودروهای سواری نیز در ماه گذشته 77.5 درصد افزایش یافت.

برای مشاهده آخرین اخبار خودرو همراه ما باشید.

منبعcarscoops

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

11 + بیست =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.