به روز رسانی نرم افزاری جدیدی برای گلکسی بادز 2 پرو منتشر شد

به روز رسانی نرم افزاری جدید گلکسی بادز 2 پرو

گلکسی بادز 2 پرو جدیدترین محصول از سری هدفون های بی سیم سامسونگ است و تنها بیش از سه ماه است که در بازار عرضه شده اند و در این مدت دو به روز رسانی نرم افزاری دریافت کرده اند. و اکنون، دارندگان Buds 2 Pro به‌روزرسانی دیگری را دریافت می کنند.

سامسونگ آپدیت جدیدی را برای گلکسی بادز 2 پرو منتشر کرده است که نسخه فریمور آن را تا R510XXU0AVK3 افزایش می دهد. همانطور که سامسونگ می‌گوید، این به‌روزرسانی با بهبود پایداری و قابلیت اطمینان هدفون، رفتار دستگاه را بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی جدید Buds 2 Pro دارای تغییرات مبهم است، دقیقاً مانند آنچه قبل از آن بود
این اساساً همان تغییراتی است که همراه با به‌روزرسانی قبلی برای این هدفون‌ها بود، با اینکه سامسونگ هیچ جزئیات واقعی درباره تأثیر آخرین به‌روزرسانی بر تجربه کاربر فاش نمی‌کند. گفته می‌شود، اگر گلکسی بادز 2 پرو شما دارای برخی ایرادات است، در آخرین سیستم‌افزار به آن‌ها پرداخته شده است.

به‌نظر می‌رسد عرضه به‌روزرسانی جدید Buds 2 Pro در حال حاضر آغاز شده است و فعلا محدود به ایالات متحده است، اما باید در هفته‌های آینده به بازارهای دیگر گسترش یابد. بله، سامسونگ معمولاً پس از عرضه اولیه، به‌روزرسانی‌های دستگاه‌های پوشیدنی خود را در کشورهای مختلف منتشر می‌کند.

برای دانلود به‌روزرسانی، کافی است برنامه Galaxy Wearable را روی گوشی یا تبلتی که با هدفون‌ها جفت شده است باز کنید یا منتظر بمانید تا برنامه به‌طور خودکار زمانی که به‌روزرسانی در برای شما در دسترس است برایتان اعلان ارسال کند و با ضربه زدن روی اعلان آن را نصب کنید.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

سه + نوزده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.