برخی از مشخصات ویوو X90 رسما تایید شد

برخی از مشخصات ویوو X90 رسما تایید شد

در روز های گذشته اطلاعاتی در مورد سری گوشی های هوشمند ویو X90 منتشر شد. سری این گوشی ها در حال ساخت هستند و عرضه رسمی آن فعلا مشخص نیست.رندرهای زیادی از این گوشی منتشر شده است ولی در حال حاضر برخی از اطلاعات این سری گوشی به طور رسمی تایید شده است.

ویوو رسما تایید کرد که نسخه  وانیلی ویوو X90  از شارژ سریع سیمی تا 120 وات پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، این برند همچنین تأیید می کند که کاربران گزینه ای برای انتخاب بین دو نمایشگر مختلف خواهند داشت. پنل سامسونگ E6 و BOE Q9. هر دو نمایشگر از نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز پشتیبانی می کنند. تیزرهای رسمی همچنین ظاهر کلی دستگاه را نشان می دهند که مطابق با رندرهایی است که اخیراً به بیرون درز کرده است.

لیست Geekbench این دستگاه تایید می کند که این گوشی  از تراشه مدیاتک Dimensity 9200  پشتیبانی می کند. این گوشی در گزینه های رم 8، 12 و 16 گیگابایتی و پیکربندی حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای پنل 6.78 اینچی OLED با وضوح 1260*2800 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای بیومتریک و امنیت بیشتر ارائه می شود.

در مورد دوربین‌ها، گوشی‌های هوشمند Vivo X به خوبی شناخته شده‌اند، ویوو X90 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX758، لنز اولتراواید ثانویه 12 مگاپیکسلی و دوربین سوم 12 مگاپیکسلی خواهد بود. لنز تله فوتو پوشش ZEISS*T و ISP جدید Vivo V2 بیشتر برای تجربه دوربین ارتقا یافته اضافه خواهند شد.برای کسب  اطلاعات بیشتر باید تا زمان عرضه این گوشی منتظر بمانیم.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج + دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.