برتری اپل در فروش تبلت و آمار فروش در سه ماهه دوم سال 2022

آمار فروش تبلت در سه ماهه دوم سال 2022

بر اساس گزارشی که موسسه بین‌المللی داده و اطلاعات از آمار فروش تبلت منتشر کرده  شرکت اپل نسبت به سایر شرکت ها برتری در این زمینه داشته است.

تا انتهای مطلب با بخش اخبار تکنولوژی مجله تکنوتیس  همراه ما باشید .

بر اساس این گزارش فروش و تولید تبلت در سراسر جهان افزایش 0.15 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

همچنین کروم بوک ها با کاهش فروش 51.4 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده اند.

از آوریل تا ژوئن امسال یعنی در سه ماه دوم سال شرکت های مختلف 40.5 میلیون تبلت را وارد بازار کرده اند.ولی در این مدت تعداد کروم  بوک های بازار از 12.3 میلیون به 6 میلیون کاهش یافته اند.

اپل همچنان با 31 درصد سهم بازار پیشتاز این صنعت است، هرچند فروش آن نسبت به سال قبل با 2.89 درصد کاهش به 12.6 میلیون دستگاه رسیده است. سامسونگ با 18.1 درصد سهم بازار با 7.3 میلیون دستگاه در جایگاه دوم قرار دارد. Kindle آمازون با 5.5 میلیون دستگاه و رشد 26.92 درصدی در سال در جایگاه سوم قرار گرفت. لنوو با 25.67 درصد کاهش در سال به 3.5 میلیون دستگاه به رتبه چهارم سقوط کرد. هوآوی با 2.1 میلیون دستگاه، فهرست 5 شرکت  برتر را تکمیل کرد.

آمار فروش تبلت

بر اساس گزارشی که IDC ارائه داده شرکت‌های تازه وارد در بخش تبلت‌ها مانند Xiaomi، Realme، OPPO و Vivo به نظر می‌رسد عملکرد بهتری از انتظارات داشته‌اند و به رشد بازار تبلت‌های اندرویدی در سه ماهه سوم کمک کرده‌اند.

گفته می شود که افزایش در فروش  تبلت به دلیل استفاده از  تبلت در پروژه های آموزشی و همچنین فروش ویژه مانند فستیوال 618 در چین و Prime Day در ایالات متحده است.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.