اپل ممکن است مدل های جدید مک بوک پرو و ​​مک مینی را در ماه های آینده معرفی کند

مک بوک پرو

ظاهرا اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه مدل های بیشتری از سری مک بوک پرو و سری مک مینی کامپیوترهای شخصی خود است. مدتی است که شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک مدل جدید مک بوک پرو است و آخرین گزارش به معرفی مدل آینده مک مینی نیز اشاره دارد.

این خبر از مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شده که اطلاعات را در خبرنامه Power On خود به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش ها، غول کوپرتینویی هنوز در حال کار بر روی اولین  مک پرو  که دارای اپل سیلیکون است و انتظار می رود با چیپست های “M2 Ultra” و “M2 Extreme” عرضه شود که شایعه شده است حدود دو تا چهار برابر سریعتر از مدل M2 Max است. علاوه بر این، مدل Mac Pro دارای 256 گیگابایت رم، حدود 76 تا 152 هسته گرافیکی و حتی 24 تا 48 هسته CPU نیز خواهد بود.

جدا از این، گورمن اظهار داشت که مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر 13 اینچی هر دو دارای پردازنده M2 مشابه مدل جدید مک مینی خواهند بود. در حال حاضر، سازنده آیفون ظاهراً در حال آزمایش یک تراشه M2 Pro با هسته های بیشتر در داخل مک مینی جدید است. متأسفانه، گورمن هیچ جزئیات دقیق دیگری در مورد این مدل جدید مک مینی فاش نکرد. اگرچه، او اظهار داشت که رایانه های شخصی مک بوک پرو و ​​مک مینی جدید «طی چند ماه آینده» عرضه خواهند شد.

با این حال، او همچنین اضافه کرد که مک پرو جدید تا سال آینده عرضه نخواهد شد. برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

16 − 3 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.