اپل برای آیفون 14 از بهترین فناوری اولد سامسونگ استفاده نمی کند

سامسونگ

بر اساس اعلام برخی منابع سامسونگ دیسپلی از تامین کننده های اصلی پنل های اولد برای گوشی های آیفون 14 به شمار می رود.بر طبق یک گزارش ادعا شده که سامسونگ به شرکت اپل برای کاهش هزینه های تولید پنل های اولد برای هندست های خود کمک خواهد کرد.

ظاهرا samsung display  پنل های پنل های مورد نیاز آیفون 14 برای هر 4 مدل را تامین خواهد کرد.البته فناوری مورد استفاده توسط این هندست ها بایکدیگر تفاوت خواهد داشت.

بر طبق گفته سایت The Elec شرکت سامسونگ برای مدل های رد پایین تر آیفون 14 از مواد درجه پایین تر که در نسل قبل پنل های اولد بهره برده استفاده خواهد کرد .

آیفون 14

سامسونگ برای گوشی های رده بالای خود مانند گلکسی زد فولد 4 و زد فیلیپ 4 پنل های LTPO OLED را استفاده نمی کند و کنار گذاشته است.

اگر بخواهیم کمی تخصصی تر صحبت کنیم ، پنل های پنل هایی که سامسونگ دیسپلی  به اپل ارائه می دهد از مواد اولیه موشوم به M11 و M12 تولید می شوند.نمایشگرهای مبتنی بر M11 به پنل پشتی LTPS مجهز بوده ودر آیفون 14 مدل 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی به کار برده خواهد شد.

از نمایشگر های اولد با پنل پشتی LTPO برای مدل های پشرفته تر سری آیفون 14استفده خواهد شد.این نمایشگر ها با استفاده از مجموعه مواد اولیه به نام M12 و توسط سامسونگ دیسپلی تولید می شوند.

طبق شنیده ها سامسونگ برای زدفولد 4 و زد فیلیپ 4 از مواد اولیه M12 بهره خواهد برد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج × چهار =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.