اپل احتمالا تا چند هفته دیگر iOS 16.2 را با ویژگی های جدید منتشر می کند

آیفون

اپل به تازگی نسخه جدید iOS 16.1 را برای آیفون‌ها تنها چند هفته پس از انتشار iOS 16  عرضه کرد و چندین ویژگی و عملکرد جدید را به این سیستم عامل اضافه کرد. اکنون، این شرکت در حال کار بر روی  به روز رسانی بعدی است.

طبق آخرین گزارش از خبرنامه PowerOn Mark Gurman، به‌روزرسانی بزرگ بعدی نرم‌افزار آیفون، iOS 16.2، قرار است در اواسط دسامبر به همراه iPadOS 16.2 رسما منتشر شود.

این غول فناوری مستقر در کوپرتینو قبلاً اولین نسخه بتای iOS 16.2 و iPadOS 16.2 را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی منتشر کرده است. در حالی که لیست کامل ویژگی ها و تغییرات برای به روز رسانی آینده هنوز به طور کامل مشخص نیست، برخی از ویژگی ها و بهبودهایی که می توان انتظار داشت از طریق نسخه بتا منتشر شده است.

iOS 16.2 با پشتیبانی از Live Activities برای بازی‌های ورزشی منتخب برای برنامه تلویزیونی داخلی ارائه می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد بازی‌ها را در زمان واقعی در صفحه قفل یا داینامیک آیلند ردیابی کنند. همچنین به کاربران این امکان را می دهد که  گزینه جدید ویجت Sleep را در صفحه قفل اضافه کنند.

Freeform، اپلیکیشن جدید اپل که به کاربران اجازه می دهد با دوستان و همکاران خود همکاری کنند، در WWDC معرفی شد. این برنامه در حال حاضر برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا در دسترس است و اکنون انتظار می رود که با iOS 16.2 جدید و همچنین برای کاربران iPadOS 16.2 و macOS 13.1 برای همه عرضه شود.

از آنجایی که انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در ماه دسامبر منتشر شود، هنوز زمان برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید و ایجاد تغییرات قابل توجه دیگر در سیستم عامل وجود دارد. پس از iOS 16.2، انتظار می رود که این شرکت iOS 16.3 را در حدود فوریه یا مارس سال آینده، همزمان با راه اندازی دستگاه های جدید مک، منتشر کند.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یازده + هفت =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.