انتشار جزئیات و تصاویر گوشی اقتصادی موتورولا Moto E22

موتورولا Moto E22

شرکت موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. اکنون آماده است تا بزودی به معرفی محصول اقتصادی Moto E22 جدید بپردازد. مدلی که تاکنون شایعات و تصاویر متعددی از آن منتشر شد. این گوشی هوشمند دارای دو حسگر دوربین عقب و سه گزینه رنگی است. نمایشگر ناچی داشته و در قسمت جانبی آن کلید پاور و تنظیم صدا تعبیه شد.

گذشته از آن گزینه رنگی این گوشی سفید، آبی روشن و آبی تیره خواهد بود. این تلفن هوشمند اقتصادی بوده و با قیمت 125 دلاری به فروش می رسد. جزیره دوربین Moto E22 شباهت زیادی به Edge 30 Neo با دو مربع متفاوت دارد، اما فلاش LED و نوشته روی جزیره دوربین تایید می کند که یک گوشی جدید است. منبع همچنین می گوید که لوگوی Moto در پشت برای اهداف زیبایی ظاهری بوده و حسگر اثرانگشت با کلید پاور یکپارچه شد.

تصویر لو رفته موتورولا Moto E22

از برخی ویژگی های دستگاه باید به پنل نمایشگر LCD، جک 3.5 میلیمتری هدفون، خروجی بلندگو، پورت USB-C، میکروفون، پردازنده مدیاتک Helio G37 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. اطلاعات بیشتری وجود ندارد تا به آن پرداخت اما موتورولا در تلاش بوده یک محصول برجسته را بزودی معرفی کند. این تلفن هوشمند احتمالا در کشورهای خاورمیانه و آفریقا به فروش برسد و هند نیز یکی دیگر از مقاصد آن خواهد بود.

متاسفانه تاکنون اطلاعاتی درباره سخت افزار دستگاه منتشر نشد و نمی دانیم کمپانی موتورولا چه هدفی را دنبال می کند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود با چگونه گوشی هوشمندی رو به رو هستیم. بی شک بزودی با معرفی Moto E22 توسط موتورولا حقیقت بیشتری روشن شده و شایعات به فراموشی سپرده می شوند. در هفته های گذشته بود که موتورولا چندین پرچمدار از سری اج را معرفی کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نوزده − 17 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.