انتشار تصویری مقایسه ای از آیفون 13 و 14 پرو

یک منبع تایید شده با نام مستعار Ice Universe در صفحه شبکه اجتماعی توییتر خود اطلاعاتی درباره اینکه آیفون 14 پرو دارای نمایشگری که دارای انحنایی با شعاع بزرگتر است، منتشر کرد. به گفته این فرد، اپل در نمایشگر آیفون 14 پرو از پنلی استفاده کرده که انحنای گوشه صفحه نمایش شعاع بیشتری نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون 13 پرو دارد.

او برای تایید اطلاعاتش به تصویر زیر استناد می کند که آیفون 14 پرو و آیفون 13 پرو را با هم نشان می دهد.

آیفون 14 پرو و آیفون 13 پرو

او همچنین عکس دیگری را منتشر کرد که نشان می‌دهد اپل چقدر هماهنگ عنصر تعاملی جزیره دینامیک را در طراحی گوشی هوشمند ادغام کرده است.

هماهنگی عنصر تعاملی جزیره دینامیک در طراحی گوشی هوشمند

پیش از این، همین منبع تصویری از یک گوشی هوشمند آیفون 16 پرو را منتشر کرده بود که با استفاده از ویرایشگر گرافیکی ایجاد شد. این فرد معتقد است که Dynamic Island ممکن است در نهایت به Dynamic Dot تبدیل شود.

Ice Universe اولین کسی بود که به طور دقیق از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش آبشار، طراحی آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ اطلاعاتی ارائه داد. بنابراین شرکت کوپرتینویی سعی کرده صفحه نمایش با ارتفاع بیشتر و باریک تر برای سری آیفون 14 در نظر گیرد. اما نسل پیشین صفحه نمایشی با ارتفاع کمتر و پهنای بیشتر بودند. سری آیفون 14  چهار مدل است که شامل نسخه آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس می شود. دو نسخه پرو تغییرات بیشتری نسبت به نسخه های استاندارد داشته و با قیمت پایه 1000 و 1099 دلار عرضه می شود.

این سری از 16 سپتامبر راهی بازار می شوند و به سیستم عامل iOS 16 تجهیز شدند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کرده و جویای اطلاعات کامل باشید.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

 

 

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 − یازده =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.