انتشار اطلاعات جدید از گوشی آنر ایکس 40

انتشار شایعات در مورد آنر ایکس 40

شرکت آنر قصد دارد در 15 سپتامبر سال جاری عضو جدیدی از آنر ایکس را با نام آنر ایکس 40 معرفی کند. گوشی که تاکنون شایعات مختلفی درباره آن منتشر شد و حال نوبت به شایعات بیشتری رسید. پیشتر تصاویر تیزری این تلفن هوشمند را کسب کردیم و اکنون یک منبع جزئیات سخت افزاری محصول آینده آنر را لو داد.

این منبع چیزی نیست جز Digital Chat Station که فاش کرد گوشی آنر ایکس 40 از صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 2400×1080 پیکسل یا همان FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد. این نمایشگر دارای عمق رنگ 10 بیتی بوده و از قابلیت محافظت چشم بهره می برد.

انتشار اطلاعات جدید از گوشی آنر ایکس 40

علاوه بر این باید به دوربین عقب دوگانه که متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی بوده، اشاره کرد. دوربین سلفی کیفیت 8 مگاپیکسلی داشته که درون یک حفره در وسط صفحه نمایش دستگاه قرار می گیرد.

در قسمت پردازشی آنر به سراغ پردازنده اسنپدراگون 695 رفته که دقیقا مشابه نسل قبلی یعنی آنر ایکس 30 است. پردازنده مورد اشاره با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. همچنین باید به باتری 5100 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 40 واتی هم پرداخت.

ابعاد آنر ایکس 40 باتوجه به افشا منبع 161×73×7 میلیمتر بوده و وزنی 172 گرمی دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 از راه می رسد. طبق تصاویر قبلی این گوشی دارای جایگاه دوربین دایره ای بوده که چندین لنز درون آن تعبیه می شود اما دو حسگر بیشتر واقعی نبوده که پیشتر کیفیت آن را ذکر کردیم.انتظار داریم یک حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شود.

آنر ایکس 40 در 15 سپتامبر رسما معرفی خواهد شد.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgizmochina

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × سه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.