آیا سامسونگ روی سنسورهای نسل بعدی دوربین XISO-CELL کار می کند؟

سنسورهای دوربین های سامسونگ

سال هاست که سامسونگ سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند را با نام تجاری ISOCELL تولید می کند. این برند برای اولین بار در زمان عرضه گلکسی اس 5 مورد استفاده قرار گرفت و در طول سال ها، این شرکت همچنین از برند ISOCELL Plus و ISOCELL 2.0 برای سنسورهای خود استفاده کرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی سنسورهای دوربین نسل بعدی خود با نام تجاری متفاوت است.

سامسونگ اخیراً برای نام تجاری XISO-CELL  با KIPRIS (سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره) در کره جنوبی درخواست کرده است. به غیر از برند و فونت آن، چیز زیادی نمی توان در مورد آن گفت. همچنین نمی توان گفت که آیا این نام تجاری جدید برای سنسور دوربین گلکسی اس 23 که اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود، استفاده خواهد شد یا خیر.

نام تجاری ISOCELL از کلمات  isolated cells (سلول های ایزوله) نشات گرفته است، که راه سامسونگ برای کاهش تداخل و نویز دو پیکسل مجاور در یک دوربین بود. و ما مطمئن نیستیم که افزودن یک X در مقابل نام تجاری فعلی ISOCELL چگونه با عملکرد یا کیفیت آن ارتباط دارد.

در چند ماه گذشته، شایعه شده بود که گلکسی اس 23 اولترا دارای OIS تغییر سنسور، مشابه آیفون 12 پرو مکس، سری آیفون 13 پرو و ​​سری آیفون 14 پرو خواهد بود. باید دید که آیا این اطلاعات درست است و آیا به هر شکلی به برند جدید XISO-CELL سامسونگ مربوط می شود. انتظار می رود سری گلکسی اس 23 در فوریه 2023 رونمایی شود.برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعsammobile

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 + نه =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.