آپدیت اندروید 12ال و رابط کاربری One UI 4.1.1 برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ منتشر شد

گوشی تاشو

سامسونگ اکنون به‌روزرسانی OneUI 4.1.1 را با اندروید 12ال برای گوشی های Galaxy Z Flip3 و Z Fold3 دردسترس قرار داد. این به‌روزرسانی حجم 1500 مگابایتی داشته و مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را برای تلفن‌های تاشو، مانند مالتی تسکینگ بهبودیافته با تسک بار جدید، و همچنین گزینه‌هایی مانند تغییر پس‌زمینه تماس، جستجوی بهتر، گزینه‌ای برای تنظیم نرمی حرکت به همراه دارد. ناگفته نماند که آپدیت امنیتی اول آگوست هم در این بروزرسان گنجانده شد.

Galaxy Z Fold2 قدیمی‌تر، Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip همگی بزودی آپدیت را دریافت خواهند کرد. مهم‌ترین ویژگی اندروید 12ال و OneUI 4.1.1 تسک بار جدید است که به طور خودکار هنگامی که در کشوی برنامه یا در صفحه برنامه ها هستید ظاهر می شود و به شما امکان می دهد به سرعت از برنامه ای به برنامه دیگر بروید، برنامه ها را به سرعت در صفحه تقسیم شده باز کنید. جفت صفحه تقسیم شده مورد علاقه خود را مشاهده و ذخیره کنید و آنها را مستقیماً باز نمایید.

یک حرکت دو انگشتی جدید برای جابه‌جایی بین صفحه کامل و تقسیم‌شده وجود دارد و فقط از سمت چپ یا راست و از پایین صفحه به سمت داخل بکشید. برای کسب جزئیات بیشتر در صورتی که این مدل ها را دارا هستید، به بخش تنظیمات و بروزرسانی بروید تا به آپدیت دسترسی پیدا کنید.

اکنون آپدیت شامل بخشی از کاربران شده و به عنوان یک آپدیت OTA در مناطق بیشتری منتشر می شود. سامسونگ در تلاش است از اولین شرکت ها در انتشار آپدیت اندروید 12ال یا همان اندروید 12 ویژه دستگاه‌های تاشو باشد.

در هر صورت برای آگاهی از جزئیات این آپدیت که چه تغییراتی به دنبال دارد باید به قسمت تنظیمات و بروزرسانی مراجعه کنید تا اگر دردسترس قرار گرفت به دریافت آن بپردازید.

آپدیت اندروید 12ال و رابط کاربری One UI 4.1.1

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید.

منبعgsmarena

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

4 × 4 =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.