آنر 80 پرو با دوربین 160 مگاپیکسلی رونمایی شد

آنر 80 پرو رونمایی شد

آنر گوشی  آنر 80 پرو را معرفی کرد. در این مطلب به معرفی این گوشی که در دسته میان رده قرار می گیرد بر اساس اطلاعاتی که در مراسم رونمایی ارائه شد می پردازیم .

Honor 80 Pro اولین گوشی هوشمند این شرکت با آخرین سیستم عامل MagicOS 7.0 است. با این حال، در مورد سایر گوشی های این سری یعنی آنر 80 و  … نیز می توان همین را گفت.

نکته برجسته دوربین آنر 80 پرو جدیدترین سنسور 160 مگاپیکسلی است که می تواند پیکسل ها را در گروه های 4 یا 16 ترکیب کند تا نور بیشتری را جذب کند. بر این اساس، در حالت اول، وضوح تصویر 40 مگاپیکسل و در حالت دوم 10 مگاپیکسل خواهد بود. در ماژول اصلی تثبیت کننده نوری وجود ندارد و در مورد لنز، دیافراگم آن F / 1.8 است.

دومین سنسور مهم یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. به طور همزمان برای عکسبرداری ماکرو (فاصله فوکوس – از 2.5 سانتی متر) و برای ایجاد عکس های فوق عریض استفاده می شود. سنسور سوم 2 مگاپیکسلی است.

در طول مراسم رونمایی در مورد دوربین، قابلیت های Honor 80 Pro به طور فعال با نتیجه دوربین آیفون 14 مقایسه شد. طبیعتاً، تصاویر گوشی Honor بهتر به نظر می رسید (حداقل در اسلایدهای ارائه شده در مراسم) و به لطف فناوری Super RAW HDR 2.0.

دوربین جلو که در بریدگی مرکزی قرار دارد دارای دو سنسور – با وضوح 50 و 2 مگاپیکسل است.

مراسم رونمایی از آنر 80 پرو

Honor 80 Pro یک صفحه نمایش خمیده AMOLED با وضوح 1.5K (2700 x 1224 پیکسل)، نرخ فریم 120 هرتز و فرکانس PWM 1920 مگاهرتز دارد.

آنر 80 پرو به طور مشروط در دسته گوشی های میان رده قرار می گیرد، زیرا این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم تک تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است.

با قضاوت بر اساس اسلایدهای ارائه شده در مراسم، این شرکت کار خوبی در بهینه سازی تراشه انجام داد: مصرف و گرمایش نسبت به مدل های دیگر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کاهش یافته است.

سازندگان این گوشی آنر 80 پرو را با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی ارائه کردند. هیچ اشاره ای به پشتیبانی از شارژ بی سیم نشده است. به احتمال زیاداین امکان را نخواهد داشت.

برای مشاهده آخرین اخبار تکنولوژی همراه ما باشید.

منبعgadgettendency

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

8 − دو =


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.